پرسپولیس نیوز : «ایگور پانادیچ» مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما از شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برخورداریم.

پانادیچ با اشاره به شکست سرخپوشان برابر الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما مقابل الدحیل با وجود اینکه تیم میهمان بودیم، اما بازی خوبی انجام دادیم. به ویژه در نیمه دوم که توانستیم چند موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم، اما متاسفانه موقعیت‌‌هایمان تبدیل به گل نشد و این بازی را باختیم.
وی در مورد شانس صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، افزود: ما یک بازی را در خانه داریم و قطعا با حمایت ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی در بازی برگشت نتیجه بازی رفت را جبران خواهیم کرد و بازی را خواهیم برد.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد «علیرضا بیرانوند» در این مسابقه تصریح کرد: نه تنها بیرانوند بلکه همه بازیکنانمان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. من همه آنها را باور دارم و آنها همیشه ۱۰۰ درصد تلاششان را می‌کنند تا تیم موفق شود. در این مسابقه البته فشار زیادی روی دروازه ما نبود چون همه بازیکنان خوب بودند.
وی در مورد اینکه ظاهرا تنها یک پرسپولیسی آن هم بیرانوند به اردوی تیم ملی دعوت شده و آیا این درست است که از تیم قهرمان تنها یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود، تصریح کرد: من اطلاعی از تیم ملی ندارم و اطلاعی ندارم که چه بازیکنانی دعوت شدند فقط در صحبتی که با بیرانوند داشتم او اعلام کرد که به تیم ملی دعوت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)