پرسپولیس نیوز : مربی دروازبان های پرسپولیس گفت: وقتی به کرواسی آمدم صادقی از پرسپولیس رفته و حرف دیگری در این باره ندارم.

ایگور پانادیچ که هم اکنون همراه با برانکو در کرواسی به سر می برد  درباره علت اصلی رفتن برادرش آندره پانادیچ از پرسپولیس اظهار داشت: برادر من اصلا دوست نداشت پرسپولیس را ترک کند و ما تازه داشتیم به روزهای خیلی خوب مان می رسیدیم اما مریضی پدرم شرایط را بسیار سخت کرد و وقتی که یک پیشنهاد از کرواسی به دست برادرم رسید، او مجبور به ترک پرسپولیس شد تا هم بتواند در کشورمان از پدرم مراقبت کند و هم کار خود را ادامه دهد.

وی درباره شایعه جدایی خودش نیز تصریح کرد: من نمی دانم این شایعات از کجا به بیرون درز پیدا می کند. چه کسی آنها را می سازد. مطمئن باشید که در پرسپولیس می مانم چرا که این تیم و هوادارانش را عاشقانه دوست دارم و تا آخر با برانکو ایوانکوویچ خواهم ماند و جایی نخواهم رفت.

مربیان دروازه بانان پرسپولیس درباره زندانی شدن سوشا مکانی و اینکه از این اتفاق خبر دارد یا خیر، گفت: متاسفانه باخبر شدم. از شرایط سوشا متاسفم. او پسر بسیار خوبی است و دروازه بان با کیفتی به شمار می رود. ما باید یک گلر با کیفیت در قواره خودش جایگزین او کنیم.

وی درباره رفتن ایمان صادقی از پرسپولیس و اینکه این اتفاق با دستور او یا برانکو رخ داده یا کسی دیگر، ادامه داد: می دانم که صادقی از پرسپولیس رفته است. وقتی به کرواسی آمدم متوجه این موضوع شدم و چیز دیگری نمی توانم در این باره بگویم.

مربی کروات پرسپولیس درباره جذب یک دروازه بان خارجی برای این تیم تاکید کرد: ایران دروازه بان های بسیار خوبی دارد. پرسپولیس هم سه بازیکن خارجی در تیم خودش دارد و فکر می کنم ما دیگر نمی توانیم از کشورهای به غیر از آسیا دروازه بان جذب کنیم. با این حساب من به گلرهای داخلی شما اعتقاد دارم.

پانادیچ در پایان درباره پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بیان داشت: علیرضا بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند و دروازه بان بسیار خوبی باید باشد. اطلاع خاصی از جزئیات بستن قرارداد او ندارم و او در حال حاضر دروازه بان تیم نفت است ولی امیدوارم به پرسپولیس بیاید. تا آنجا که شنیده ام امروز یا فردا قرارداد او نهایی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)