پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه میانگین گل‌های زده این تیم در لیگ بد نبوده‌است، گفت: تلاش می‌کنیم در گلزنی بهتر باشیم. اما تا الان هم بد نبودیم.

آندره پانادیچ در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: بعد از اردوی خوبی که در کیش برگزار کردیم، تمرینات اصلی‌مان را برای شروع مجدد لیگ و بازی با گسترش فولاد آغاز کردیم. ما مقابل تیم قدرتمندی بازی داریم و تمرینات‌مان را هم بر همین اساس در هفته اخیر انجام دادیم.

وی در رابطه با اردوی آماده‌سازی پرسپولیس که در جزیره کیش برگزار شد، افزود: اردوی خیلی خوبی را در جزیره کیش برگزار کردیم که خیلی برای ما و روند آماده‌سازی تیم مفید بود. هوای بسیارخوب جزیره کیش نیز باعث شده بود تا بتوانیم به خوبی و بدون مشکل تمریناتمان را دنبال کنیم. ما در این اردو به غیر از بازیکنان تیم امید، سایر نفرات را در اختیار داشتیم و این فرصت خوبی بود تا تمریناتمان را دنبال کنیم و به مرز آمادگی کامل برسیم. از نظر بدنی هم بازیکنان در این اردو پیشرفت خوبی داشتند. در مجموع اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم تا با هماهنگی بیشتری دوباره لیگ را آغاز کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار سرخ‌پوشان برابر گستش فولاد تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما با تیم خیلی قدرتمندی بازی داریم که فکر می‌کنم آن‌ها شگفتی امسال لیگ هستند. گسترش توانست سال گذشته هم ما را غافلگیر کند و در تبریز نتیجه دور از انتظاری را رقم بزند.

پانادیچ اضافه کرد: گسترش تیمی است که با برنامه و با نظم فوتبال بازی می‌کند و اما به هر حال ما از این بازی هم مانند سایر دیدار‌های قبلی‌مان برد می‌خواهیم. ما می‌خواهیم که مانند بازی‌های گذشته‌مان در لیگ با ارائه یک بازی خوب و با کیفیت سه امتیاز را بگیریم. اما این را نیز باید در نظر داشته باشیم که هرگز نمی‌توان کیفیت گسترش فولاد را نادیده گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که اینکه مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های اخیر موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و باید چه تدبیری اندیشیده شود تا موقعیت‌های کمتری به هدر برود، خاطر نشان کرد: من واقعا نمی‌دانم که چرا همه می‌گویند پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد. ما به خوبی موقعیت‌سازی می‌کنیم که این موضوع مساله مهمی محسوب می‌شود. ما در تمرینات روی گلزنی کار می‌کنیم و در حال حاضر هم از نظر میانگین گل زده بد عمل نکرده‌ایم. باید با تمرینات خوب بتوانیم میانگین گل‌های زده را افزایش دهیم. اما تا الان هم بد نبوده‌ایم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)