پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند و این مسئله عجیبی نیست و در این مورد نباید نگرانی خاصی وجود داشته باشد.

آندره پاندیچ  در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان، اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس، بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و بنیادکار و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

ابتدا در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان صحبت کنید.

فکر می‌کنم کاملاً سزاوار پیروزی مقابل پیکان بودیم. کنترل بازی در اختیار ما بود و شانس‌های متعددی را از دست دادیم. تمام موقعیت‌هایی که به دست آوردیم اجرای تاکتیک‌های تمرینی بود و این برای ما بسیار خوب است.

 پس از عملکرد تیم راضی هستید؟

بله! من و دیگر اعضای کادر فنی از این برد راضی هستم و مشکلی وجود ندارد.

 نکته منفی پرسپولیس اشتباهات فراوان بازیکنان در زمین است، در این مورد چه نظری دارید؟

مدت کوتاهی است که ما به پرسپولیس آمدیم اما در همین مدت هم پیشرفت خوبی داشته‌ایم. اشتباهات فردی برای هر بازیکنی رخ می‌دهد حتی بازیکنان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند و این مسئله عجیبی نیست. در این مورد نباید نگرانی خاصی وجود داشته باشد.

 

 در مورد عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

این مسئله جزو اتفاقات لاینفک فوتبال است. برای ما جای خوشبختی دارد که در بازی موقعیت‌های متعددی را ایجاد می‌کنیم، شما وقتی در بازی‌ موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنید بالاخره گل‌ها هم از راه می‌رسند.

 اما در همین بازی با پیکان، پرسپولیس موقعیت‌های را از دست داد.

پیکان تیمی است که در جدول کمترین گل خورده را دارد اما مقابل همین تیم هم موقعیت‌های فراوانی را ایجاد کردیم.

 چرا بازیکنان پرسپولیس در دقایق پایانی بازی دچار استرس می‌شوند و از نظر بدنی کم می‌آورند؟

پرسپولیس در این فصل بازی‌های زیادی را در دقایق پایانی از دست داده و شاید استرس بازیکنان برای این باشد اما در مورد شرایط بدنی باید بگویم که ما بدنساز فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم که می‌داند چطور کارش را انجام دهد.

 پرسپولیس باید روز چهارشنبه هفته جاری مقابل بنیادکار قرار بگیرد، در مورد این بازی و البته حضور هواداران چه صحبتی دارید؟

بازی سختی مقابل نماینده ازبکستان داریم اما می‌خواهیم با کسب پیروزی هم به دور بعد صعود و هم هوادارانمان را خوشحال کنیم. آرزوی همه ما این است که مانند بازی با النصر بیش از 100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند، این زیباترین لحظه برای همه ما خواهد بود. با حضور 100 هزار هوادار جو عالی ایجاد می‌شود، ما اعضای کادر فنی چهارشنبه بی‌صبرانه منتظر 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)