خبرگزاری پرسپولیس : پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس مثل بازي با صنعت نفت آبادان شروع خوبي داشت و توانست با اداره كردن بازي را ببرد.

پايان رافت پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس افزود: فجريها بعد از رفتن بازيكنان اصلي شان در حد و اندازه هاي سابق نبودند اين تيم مانند نيم فصل اول بازي هجومي و با طراوت ارائه نميدهد پرسپوليسي ها از نقاط ضعف حريف نهايت استفاده را كردند و پيروز شدند.

وي درباره رتبه پرسپوليس بعد از گذشت نوزده هفته گفت: پرسپوليس بعد از مدتها توانست حركت رو به جلويي داشته باشد سرخپوشان بعد از رفتن ژوزه شروع خوبي در نيم فصل دوم ليگ برتر داشتند و از رده سيزدهم توانستند به جايگاه بالاتري صعود كنند.

پيشكسوت پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس هجومي بازي مي كند و تعداد گلهاي زده اش زياد است گل محمدي بايد برنامه و تاكتيكي براي تيمش بيانديشد كه پرسپوليس كمتر گل دريافت كند.

وي درباره متحول شدن پرسپوليس بعد از كنار رفتن ژوزه گفت: به هر حال در فوتبال ما خارجي ها زيادي آمدند اما دوامي نداشتند مربيان خارجي به رشد  فوتبالمان نتوانستند كمك كنند به هر حال با كنار رفتن ژوزه پرسپوليس متحول شده است.

رافت در ادامه خاطرنشان كرد: كي روش هم در تيم ملي ناموفق بوده است فدراسيون فوتبال برنامه درازمدتي به كي روش ارائه نكرده و فقط  به حضور در جام جهاني فكر مي كنند در مجموع مسئولان فوتبال نتوانستند به نحو احسن از حضور مربيان خارجي در كشورمان استفاده كنند.

وي در پايان بيان داشت: اميدوارم پرسپوليس روند رو به رشدش را تا پايان فصل ادامه دهد تا جايگاه خوبي در ليگ دوازدهم به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)