پرسپولیس نیوز: پرسپولیس که پس از شکست در فینال ۲۹ آذر مقابل اولسان کره با چهار تساوی پیاپی وارد بحران نتیجه گیری شده بود به بهترین شکل ممکن از این بحران عبور کرد.

سرخپوشان که به دلیل چند بازی عقب افتاده حتی تا رده نهم جدول هم پایین رفتند به یک باره اوج گرفتند و پس از این بازیها ۹ برد یک تساوی و یک شکست ثبت کردند.

اوج عملکرد پرسپولیس در ۹ بازی اخیر به ثبت رسیده است که ۸ برد و تنها یک تساوی مقابل نفت را شامل شده و با ۱۶ گل زده و تنها ۲ گل خورده بیش از پیش عملکرد شاگردان گل محمدی را تحسین برانگیز می کند.

نفت مسجدسلیمان، مس نوین، سایپا، گل گهر سیرجان، پیکان، مس رفسنجان، تراکتور، ماشین سازی تیمهایی بودند که در این مدت چاره ای جز تسلیم و شکست مقابل پرسپولیس نداشتند.

برد امروز مقابل نفت از یک جهت دیگر هم برای پرسپولیس خوش یمن بود و آن جایی است که خریدهای جدید تیم یعنی ترابی و مغانلو گل کاشتند. یک گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی عملکرد عالی خریدهای جدید پرسپولیس در مسابقه برابر نفت مسجدسلیمان را به ثبت رساند. ترابی هم گل زد هم پنالتی گرفت و مغانلو هم از یک توپ مرده زمانی که بازی گره خورده بود یک گل ساخت و یک توپ هم خودش به تیر دروازه زد تا عملکرد قابل تحسینی داشته باشد.

نتایج ۹ بازی اخیر پرسپولیس:

هفته ۱۳
پرسپولیس ۲-۱ ماشین سازی

هفته ۱۴
تراکتور تبریز ۰-۱ پرسپولیس

معوقه هفته ۹
پرسپولیس ۱-۰ مس رفسنجان

هفته ۱۵
پرسپولیس ۱-۰ پیکان

معوقه هفته ۱۰
گل گهر سیرجان ۰-۵ پرسپولیس

هفته ۱۶
پرسپولیس ۱-۰سایپا

هفته ۱۷
نفت آبادان ۰-۰ پرسپولیس

جام حذفی ۱/۱۶
مس نوین کرمان ۰-۳ پرسپولیس

هفته ۱۸
پرسپولیس ۲-۱ نفت مسجدسلیمان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)