پرسپولیس نیوز : نشست تهیه کننده فیلم مستند باشگاه پرسپولیس با سرپرست این باشگاه بی نتیجه به پایان رسید.

فرامرز ورمقانی امروز بار دیگر در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا پیگیر وضعیت اکران و توزیع فیلم باشد.

این در حالی است که در این جلسه طرفین به توافق نرسیدند و در حالیکه طاهری و ورمقانی به شدت عصبانی بودند به جلسه خود بدون حصول نتیجه پایان دادند.

 

تهیه کننده فیلم مستند پرسپولیس گفت:طاهری  در جلسه امروز هم گفت هر کاری دوست داری بکن.

فرامرز ورمقانی ،درباره جلسه امروز خود با علی اکبر طاهری،سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:بر اساس مفاد قراردادی که با رویانیان امضا کرده بودیم،قرار بود 40 درصد از عواید فروش فیلم به پیشکسوتان باید اختصاص پیدا کند.با این وجود امروز طاهری گفت که این بند را قبول ندارد و این 40 درصد به جای پیشکسوتان باید به باشگاه برسد.

وی ادامه داد:به خاطر اینکه حق پیشکسوتان ضایع نشود من زیر بار زور نرفتم.من که نمی توانم قرارداد را تغییر بدهم.از آنجایی که حضور طاهری غیر قانونی است او توقع دارد که همه کارها غیر قانونی پیش برود.دوره سرپرستی هر سرپرست در باشگاه،4 ماه است که این زمان مدت هاست برای طاهری به پایان رسیده است.

تهیه کننده فیلم مستند پرسپولیس خاطرنشان کرد:ایشان مدعی شده است من و رویانیان در قراردادفیلم مستند پرسپولیس تبانی کردیم.در صورتیکه این قرارداد دو سال پیش بسته شده و دو سال پیش مجوزش صادر شده است.من که قرارداد می نوشتم از کجا می دانستم قرار است در آینده چه اتفاقی بیفتد؟

وی درباره اینکه نتیجه جلسه امروز چه بود گفت:طاهری به من افترا زده است.او در جلسه امروز هم گفت هر کاری دوست داری بکن.دقیقا همان کاری که سیاسی انجام داد و همان حرفی که او زد.منظورش این است که پیگیری قانونی کن و من به همین دلیل اقدامات لازم برای پیگیری حقوقی را انجام خواهم داد.او هم منتظر عواقبش باشد.

ورمقانی خاطرنشان کرد:ما باید از باشگاه پرسپولیس شکایت کنیم و چون باشگاه مدیرعامل ندارد از شخص طاهری شکایت می کنیم.بازی آث میلان را ما برگزار کردیم و مشکلی پیش نیامد.این بازی به اسم دیگران بود اما صفر تا صدش با ما بود.یعنی از آن لحظه ای که پایشان را در فرودگاه گذاشتند و تا زمانیکه رفتند با ما بود و اینجا پای منافع پیشکسوتان را لحاظ کردیم اما ظاهرا در باشگاه علاقه ای وجود ندارد به پیشکسوتان برسیم.ایرادی ندارد،خودشان اینطور دوست داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)