مرجع خبری پرسپولیس : نیمه اول مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال در حالی با برتری استقلالی ها به پایان رسید که سرخپوشان دروازه حریف را در این نیمه به توپ بسته بودند.

 

تیم فوتبال استقلال نیمه اول مسابقه برابر پرسپولیس را با گل دقیقه 33 میلاد میدواودی در حالی به رختکن رفت که گل این تیم در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

 

زمانی که فریدون زندی پاس رو به جلوی خود را به محوطه جریمه پرسپولیس فرستاد ، آرش برهانی بازیکن استقلال در شرایطی که در آفساید قرار داشت به سمت توپ حمله ور شد و باعث جلو آمدن دروازه بان پرسپولیس شد اما در آخرین ثانیه منصرف شده و متوقف شد ، در همین لحظه میداوودی دیگر بازیکن استقلال از کنار این بازیکن رد شد و گل استقلال را به ثمر رساند. گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که برهانی بازیکن در آفساید این تیم تاثیر مستقیم در جریان بازی و به ثمر رسیدن گل داشت.

 

به جز این گل بیست دقیقه ابتدایی این بازی با حملات متعدد بازیکنان پرسپولیس همراه بود که موقعیت های تک به تک نوری ، رضایی و نوروزی بازیکنان این تیم در دقایق 15 ، 20 و 21 یا به بیرون رفت و یا توسط رحمتی دروازه بان حریف دفع شد.

 

همچنین در دقیقه 28 lمسابقه و روی ضربه بازیکنان پرسپولیس مدافع استقلال درون محوطه جریمه به هوا بلند شد و با هر دو دست به توپ ضربه زد اما داور از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد.

 

استقلال به جز گلی که به ثمر رساند ، موقعیت خطرناک دیگری در این نیمه نداشت. نیمه دوم از ساعت 19:05 دقیقه آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)