پرسپولیس نیوز : هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور با چهار مسابقه به پایان رسید که طی آنها تیم های پدیده، سپاهان و پرسپولیس در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

سپاهان ۲-۲ تراکتورسازی

در یکی از دیدارهای روز پایانی هفته پنجم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار با برتری ۲ به ۲ خاتمه یافت. سجاد شهباززاده(۳۵) و عزت پورقاز(۸۸)برای سپاهان و استوک(۷۲) و دانیال اسماعیلی فر(۹۱) برای تراکتورسازی گل زدند.

سپاهان با این تساوی ۹ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت. تراکتورسازی هم ۷ امتیازی شد و در رده نهم ایستاد.

سایپا ۱ – ۰ پارس جنوبی

در روز پایانی هفته پنجم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال سایپا میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید.

محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۹ تنها گل سایپا را در این دیدار به ثمر رساند. شاگردان علی دایی با این پیروزی ۷ امتیازی شدند و پارس جنوبی هم ۷ امتیازی باقی ماند.

استقلال خوزستان ۲ – ۰ سپیدرود

در دیگر دیدار امروز تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند که تیم اهوازی ۲ بر صفر به برتری رسید. رضا درویشی دقیقه ۷۰ و وحید نامداری دقیقه ۷۲ برای تیم میزبان گل زدند.

علی کریمی به تازگی هدایت تیم سپیدرود رشت را برعهده گرفته است. این تیم با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد. استقلال خوزستان هم با این پیروزی ۶ امتیازی شد.

پدیده ۲ – ۱ پیکان
در اولین مسابقه امروز هم پدیده در مشهد با نتیجه دو بر یک پیکان را شکست داده بود.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته پنجم به شرح زیر است:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)