مرجع خبری پرسپولیس : یک روز پرسروصدا در باشگاه پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که هواداران فوتبال در ایران با یک نام تازه آشنا شدند : ویم رایزبرگن . مدافعی که در میان چهره های درخشان فوتبال هلند در دهه 1970 هرگز فرصتی برای خودنمایی  نیافته بود گرچه، عضوی از تیمی بود که با فوتبال کامل، به دنیا معرفی شد.

رایزبرگن در این شنبه گرم ، بعد از حضور در تهران به دفتر نه چندان شیک مدیر پرطرفدارترین تیم ایران رفت و سپس، بعد ازمدتی استراحت به تمرین این تیم سرکی کشید تا ازشرایط کلی بیشتر با خبر شود. در این شرایط ، منیجرهایی که به پرسپولیس مربی معرفی کرده بودند،در مصاحبه با دوستان مطبوعاتی از سابقه نه چندان درخشان رایزبرگن در مربیگری گفتند و تأکید کردند که گزینه آنها بهتر و ارزان تر بود.

 
یک گزینه دیگر اما عباس انصاری فرد که سومین مربی خارجی را در یک ماه گذشته به تهران کشانده است، بی توجه به قضاوت های بیرونی کار خود را پیش برد. او با وجود آنکه پشت پرده با یک مربی دیگر به توافق نسبی رسیده است، بدش نمی آید که این مربی بی دردسر هلندی، کار فنی را در دست بگیرد.

 به خصوص که شرایط مالی رایزبرگن به جیب انصاری فرد می خورد. با این وصف، و با توجه به اینکه پیشنهاد مالی رایزبرگن و شرایط فنی او نسبتا منطقی است، انصاری فرد در حال رایزنی های نهایی برای اعلام نام اوست. اما او در پس زمینه ذهن خود به مربی بزرگتری فکر می کند که اگر کارش به سرعت نهایی بشود بهعنوان یک شوک بزرگ، نامش در رسانه ها اعلام خواهد شد. او در این روزهای سرنوشت ساز، به آینده پرسپولیس و خودش فکر می کند. شاید ریسک رایزبرگن کمی بالاتراز  چیزی باشد که پرسپولیس به آن نیاز دارد .

 او مربی شناخته شده ای نیست و شاید مشکلات احتمالی اول فصل سنگین تر از نام او و وجاهتش باشد.بنابراین انصاری فرد به دنبال منطقی ترین گزینه است. کسی که بشود با خیال راحت تیم را دستش داد و نفس راحتی کشید. پیشنهاد ما این است که  در مورد پرسپولیس هنوزباید صبر کنید. چه بسا همه باهم متعجب بشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)