پرسپولیس نیوز : سرخپوشان پایتخت عصر امروز چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید پرسپولیس رفتند که این دیدار با نتیجه شش بر دو به سود تیم بزرگسالان خاتمه یافت.

سرخپوشان که روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم خلخال دشت رفته و صبح امروز نیز تمرینات خود را پیگیری کرده بودند، عصر امروز چهارشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امید پرسپولیس رفتند. این دیدار از ساعت 16 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

این مسابقه دوستانه در نهایت با نتیجه 6 بر 2 به سود تیم بزرگسالان خاتمه یافت. گل‌های این دیدار توسط؛ فرشاد احمدزاده (2 گل)، شهاب زاهدی (2 گل)،  پریموف و نورالهی به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادو شوویچ، حامد آقایی، محسن  ربیع خواه، محمد امین آرام طبع، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی، شهاب زاهدی و پریموف. سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دقیقه 8 خطا روی شهاب زاهدی انجام شد و ارسال مسلمان با ضربه سر کمال کامیابی نیا همراه شد که توسط گلر تیم امید مهار گردید.

حدود صد تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و اصحاب رسانه نیز حضور قابل توجهی را داشته‌اند. نکته جالب توجه اینکه امیر باقری فرزند کریم باقری مربی پرسپولیس، در تیم امیدها حضور دارد.

در دقیقه 10 ضد حمله پرسپولیس با شوت محرمی همراه شد که دروازه‌بان تیم امید توپ را مهار کرد.

دقیقه 11 پریموف با گلر میهمان تک به تک شد که توپ توسط دروازه‌بان تیم امید مهار شد.

در دقیقه 12 فرشاد احمدزاده اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

این دیدار تا دقیقه 24 با تک گل فرشاد احمد زاده در جریان است.

در دقیقه 26 شهاب زاهدی گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه تیم امید کرد.

صادق محرمی از جناح چپ پس از عبور از چند بازیکن و ارسالی زیبا، زاهدی را صاحب توپ و موقعیت کرد که شهاب با یک ضربه دیدنی گل دوم خود و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

پاس عمقی مسلمان برای آرام طبع و ارسال زیبای وی به مهاجم خارجی سرخپوشان رسید که پریموف چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

کار تیمی و یک و دو مسلمان و احمدزاده باعث به ثمر رسیدن گل پنجم پرسپولیس و دومین گل فرشاد در این دیدار شد.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم بزرگسالان پرسپولیس به اتمام رسید.

نیمه دوم با تغییراتی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس آغاز شد.

پرسپولیس با ترکیب؛ درویش وند، ماهینی، آقایی، آرام طبع، نورالهی، محرمی، رحمتی، علوان زاده، علیپور، زاهدی و امید عالیشاه به میدان رفت.

حسین ماهینی در ابتدای نیمه دوم با خطا روی مهاجم تیم امید، یک پنالتی برای امیدها بوجود آورد که ضربه پنالتی به گل اول برای تیم میزبان بدل شد.

تیم امید پرسپولیس در جریان نیمه دوم بازی، گل دوم خود را توسط مرتضی خراسانی وارد دروازه درویش وند کرد و بازی با نتیجه 5 بر 2 در جریان است.

احمد نورالهی با شوتی بسیار زیبا، ششمین گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دیدار دوستانه تیم‌های بزرگسالان و امید پرسپولیس در نهایت با نتیجه 6 بر 2 به سود بزرگسالان خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)