با وجود پایان یافتن مسابقات پایه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند به حق و حقوق خود برسند.

در حالیکه مسابقات تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در همه رده‌ها به پایان رسیده اما این باشگاه هنوز نتوانسته به وعده‌های مالی خود در قبال مربیان و بازیکنان عمل کند.

باشگاه پرسپولیس با وجود پایان یافتن مسابقات توانسته 50 درصد مطالبات مربیان و بازیکنان در همه رده‌ها را بپردازد. این در حالی است که از فصل گذشته هم این باشگاه 50 درصد دیگر به کادر فنی و بازیکنان پایه‌ها بدهکار است و هنوز نتوانسته این بدهی را بپردازد.

در فصلی که گذشت پایه‌های پرسپولیس در همه رده‌ها بیشتر بازی‌های دربی را برنده شدند و توانستند عملکردی بهتر نسبت به سال‌های گذشته از خود به جای بگذارند. 11 بازیکن پایه‌های پرسپولیس کارت بازی حضور در لیگ برتر را دریافت کردند و دو بازیکن در لیگ برتر بازی کردند. دروازه‌بان سوم تیم بزرگسالان پرسپولیس هم بازیکن تیم امیدهای این باشگاه است و پرسپولیس در تیم ملی جوانان چند بازیکن داشت.

آخرین پرداختی باشگاه پرسپولیس به پایه‌ها حدود 6 ماه پیش بود و از مهرماه تا به حال پولی به مربیان و بازیکنان پایه‌ پرسپولیس پرداخت نشده است.

در این باره گفتنی است که کل بودجه پایه‌های پرسپولیس مبلغی در حدود 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است که مدیران پرسپولیس این مبلغ را نتوانستند با بازیکنان تسویه کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)