پرسپولیس نیوز : نام شرکت حسین هدایتی روی پیراهن پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان درج شد.

در بازی امروز پرسپولیس و استقلال خوزستان نام شرکت استیل آذین به عنوان اسپانسر روی پیراهن پرسپولیس زده شد تا نقش حسین هدایتی در پرسپولیس بیش از گذشته شود.

خبر دیگر اینکه تای‌هومیر مربی بدنساز پرسپولیس که در تهران مانده تا با بازیکنان خارج از فهرست بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان تمرین کند، گزارش تمرین امروز این بازیکنان را به پانادیچ ارائه داد.

 

بلیت فروشی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر از ساعت 16:30 آغاز شد و این در حالی بود که فوتبالدوستان اهوازی استقبال چندان خوبی از این بازی به عمل نیاوردند. هواداران پرسپولیس استقبال نسبتا بهتری نسبت به تماشاگران استقلال خوزستان داشتند و در دست اکثر پرسپولیسی‌ها کلاه و پرچم قرمز بود.

* اتوبوس‌های دو تیم ساعت 17:30 به طور همزمان وارد ورزشگاه غدیر شد.

* لیدرهای پرسپولیس که ناهار را میهمان لیدرهای فولاد خوزستان بودند به همراه آنها وارد ورزشگاه غدیر شدند.

* دروازه‌بان‌های دو تیم 10 دقیقه زودتر از دیگر نفرات به زمین آمده و مورد تشویق هواداران خود قرار گرفتند.

* ساعت 18 بازیکنان تیم استقلال خوزستان برای گرم کردن وارد زمین شدند و در این بین سیدصالحی مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت و خوش و بشی نیز با سوشا مکانی داشت.

* مسئولان ورزشگاه درِ جایگاه اصلی خبرنگاران را به روی اصحاب رسانه بسته بودند و از آنها خواستند در اتاق‌های کنار جایگاه بازی را تماشا کنند که این مسئله با اعتراض خبرنگاران همراه شد.

* به محض اینکه بازیکنان استقلال خوزستان به زمین آمدند آنالیزور پرسپولیس کنار خط نام آنها را یادداشت کرد و آنها را تحویل پانادیچ دستیار برانکو داد.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 18:05 وارد زمین شدند و نکته قابل توجه اینکه پانادیچ وظیفه گرم کردن آنها را برعهده گرفت.

* ساعت 17:30 یک بار و بار دیگر ساعت 18:10 باران شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد و باعث شد تماشاگران به زیر سقف هجوم بیاورند. مدت زمان هر دو بار بارش باران فقط 5 دقیقه بود.

* محمد عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس جایی در لیست 18 نفره این تیم نداشت و از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود.

* تماشاگران استقلال خوزستان با تشویق علی دایی سعی بر این داشتند جو ورزشگاه را علیه تیم میهمان تغییر دهند.

* رضا چلنگر محبوبیت خاصی بین اهوازی‌ها داشت و مورد توجه اعضای تیم میهمان قرار گرفت.

* بنا به صلاحدید پانادیچ تمامی بازیکنان حاضر در لیست 18 نفره برای گرم کردن به زمین آمدند و حتی افراد ذخیره بیشتر از بقیه بدن خود را گرم کردند.

* خبر آزاد شدن حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از مسابقه به اطلاع بازیکنان رسید و نزد آنها سوژه شد.

 

در شرایطی که کریم باقری روز گذشته قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به عنوان مربی ثبت کرد اما کارت این مربی هنوز صادر نشده و به همین دلیل باقری در پرسپولیس و استقلال خوزستان اجازه نشستن روی نیمکت را پیدا نکرد.

باقری که با هدایت مسئولان ورزشگاه روی سکوها نشسته بود، دقایقی با غلامرضا بهروان صحبت کرد اما رئیس کمیته مسابقات  لیگ تأکید کرد که او نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

 حسین خبیری مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با مسئولان سازمان لیگ تماس گرفت تا مشکل مربی پرسپولیس را حل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)