مرجع خبری پرسپولیس : كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به دنبال رفتار ناشايست شيث رضايي و محمد نصرتي در بازي پرسپوليس مقابل داماش، اين بازيكنان را تا اطلاع ثانوي محروم كرده است.

 

با اين وجود اسماعيل حسن‌زاده و همكارانش تحقيقاتي درباره شناسايي يكي ديگر از بازيكنان پرسپوليس كه در اين حركت غيراخلاقي دست داشته و شيطنت‌هايي انجام داده است را شروع كرده‌اند.

اسماعيل حسن‌زاده در اين‌باره مي‌گويد: «به ما اطلاع داده‌اند يكي ديگر از بازيكنان پرسپوليس هم به همراه محمد نصرتي و شيث رضايي حركت‌هايي انجام داده كه در تصاوير هم ضبط شده است. ما دستور داده‌ايم فيلم‌ها و عكس‌هايي كه از اين صحنه‌ها گرفته شده را جمع كنند و سپس همه را بررسي كنيم. فعلا تا اطلاع ثانوي شيث و نصرتي را محروم كرده‌ايم اما تحقيقات درباره اين پرونده ادامه خواهد داشت.» اسماعيل حسن‌زاده در ادامه مي‌گويد: «مطمئن باشيد بخشش در كار ما جايي ندارد. شديدترين برخورد را با متخلفان خواهيم داشت. ما جريمه نقدي و محروميتي سنگين براي بازيكنان متخلف پرسپوليس در نظر گرفته‌ايم كه ميزان دقيق آن بعد از بررسي پرونده و مشورت بنده با همكارانم در كميته انضباطي مشخص مي‌شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)