پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم علیه سپاهانی‌ها شعار سر دادند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت17 امروز به مدت یک ساعت در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس یک ساعت سبک تمرین کردند. مرور کارهای تمرینی، دویدن‌های سرعتی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.

* در تمرین امروز مهرداد پولادی به همراه مهدوی‌کیا غایب بودند.

* سید جلال حسینی تمرینات خود را به دلیل مصدومیت در رختکن تیم دنبال کرد. وی در پایان تمرین از هرگونه اظهارنظر درباره بازی با ملوان و مصدومیتش خودداری کرد.

* خبرنگاران توسط مدیر رسانه‌ای تیم پذیرایی شدند.

* علی کریمی که از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت تمرینات اختصاصی خود را همراه با حقیقی، ماهینی و بنگر انجام داد. البته بنگر بعد از 40 دقیقه به تمرینات گروهی رفت.

* علی کریمی در پایان تمرین پا به توپ هم شد و به سعید عزیزیان پنالتی زد، خوشبختانه کریمی در هنگام زدن ضربه به توپ مشکل خاصی نداشت. او از فردا پا به توپ خواهد شد.

* بگوویچ امروز از روی نیمکت باز هم نظاره‌گر تمرین بود. هنوز تکلیف او در پرسپولیس بنابر دلایل نامعلومی مشخص نشده است.

* شیرینی امروز با لباس ورزشی در تمرین حضور داشت. وی در جلسه‌ای با مسئولان درفشی‌فر در خصوص بازی فردا و کمک از نیروی انتظامی صحبت‌هایی داشت.

* رضا ترابیان که به دلیل همراهی تیم فوتبال رسانه ورزش برای بازی خیرخواهانه و دوستانه در بوشهر و دیدار با زلزله‌زدگان غایب بود امروز در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد. نکته جالب این بود که ترابیان از خاطره خود و درخواست پیرمرد 70 ساله که از او در سفرش به بوشهر درخواست می‌کرد که قهرمان جام حذفی شوند برای بازیکنان و کادر فنی صحبت می‌کرد.

* کادر پزشکی پرسپولیس نیز که این روزها تعامل بسیار خوبی با کادر پزشکی تیم ملی دارد وضعیت ملی‌پوشان را باز هم ظرف یکی دو روز گذشته با درخواست کی‌روش در اختیار پزشکان تیم ملی گذاشت. مثل اینکه کی‌روش حساب ویژه‌ای را روی بهبودی کریمی و حقیقی برای همراهی تیم ملی باز کرده است.

* در تمرین امروز قاضی بسیار خوب و گلزن نشان داد.

* گل‌محمدی امروز با سردرد خود در تمرین حضور پیدا کرد.

* حدود 60 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و به تشویق شدید بازیکنان و شعار علیه سپاهان پرداختند. آنها از پرسپولیسی‌ها می‌خواستند به هر طریقی که شده فاتح جام حذفی شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در دیداری تدارکاتی فردا شنبه به مصاف پیکان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)