مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اتفاقی که در بازی با استقلال رخ داد به دلیل پتانسیل بالای بازیکنان پرسپولیس بود،گفت: پذیرش سرپرستی تیم پرسپولیس برای من احساس وظیفه و تکلیف بود.

محمد زادمهر در خصوص دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس و همچنین پذیرش پست سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی یک بار دیگر نشان داد که بازیکنان پرسپولیس از پتانسیل خیلی بالایی برخوردارند که اگر به خودباوری رسیده و از این پتانسیل استفاده کنند می توانند در رقابتهای لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شگفتی ساز باشند.

وی با بیان اینکه درخشش بازیکنان پرسپولیس در 20 دقیقه پایانی دربی به یک معجزه شبیه بود، افزود: البته نباید فراموش کنیم این معجزه به دلیل پتانسیل و انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس به وقوع پیوست.

زادمهر در ادامه تاکید کرد: هواداران پرسپولیس بی نهایت از این برد لذت بردند. شاید اگر پرسپولیس در بازی با استقلال از همان ابتدا دو یا سه گل پیش می افتاد و بازی را می برد به اندازه این برد برای آنها  لذت نداشت.

سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور دنیزلی نقش مهمی در نتایج اخیر این تیم داشته، گفت: خوشبختانه با حضور دنیزلی بازیکنان پرسپولیس به این توانایی رسیده اند که در صورت عقب افتادن در بازیهای خود نتیجه را جبران کرده و به بازی برگردند. دلیل این موضوع این است که اکثر بازیکنان این تیم دارای سابقه ملی بوده و از تجربه بالایی نیز برخوردارند. ضمن اینکه افت روحی آنها نیز تا حدود زیادی برطرف شده است. در واقع  بازیکنان پرسپولیس شخصیت تیمی خودشان را پیدا کرده اند.

وی در خصوص حضور خود به عنوان سرپرست جدید تیم پرسپولیس گفت:  ابتدا از زحمات آقای خوردبین تشکر می کنم چون زحمات زیادی را برای تیم پرسپولیس کشیده است و قطعا در خصوص مسائل مختلف با وی مشورت خواهم داشت. پذیرش سرپرستی تیم پرسپولیس برای من  احساس وظیفه و تکلیف بود. من همواره در کنار پرسپولیس بوده ام و خوشحالم از اینکه این بار به عنوان سرپرست تیم به خانواده خود برگشته ام. از روز شنبه نیز در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر خواهم شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)