دوشنبه 12 اسفند(17:08)

مرجع خبری پرسپولیس : يكي از باهوش ترين و فني ترين بازيكنان خارجي پرسپوليس بدون شك ايوان پتروويچ است كه اگر به خوبي از او استفاده شود و او آماده باشد مي تواند ميانه ميدان سرخپوشان را به خوبي هدايت كند و نقش موثري در موفقيت هاي اين تيم داشته باشد

pnnc: پتروويچ هنوز آن بازيكن مورد دلخواه هواداران نشده است. قبول داريد؟
من در فصلي به اين تيم آمده ام كه ثبات لازم را نداشته و تازه دارد به روزهاي خوب و با ثيات خود مي رسد.از روزي كه به پرسپوليس آمده‌ام با سه مربي كار كرده ام و سه رئيس باشگاه را ديده ام. من با كاشاني در ابتداي فصل هم ديدار داشته ام و بعد از آن مصطفوي و انصاري فرد را ديده ام. تصور مي‌كنم چنين موضوعي براي يك باشگاه چندان مناسب نباشد و يكي از دلايل افت من مانند ديگر بازيكنان همين موارد بوده است.

pnnc:  فكر مي كنيد به همين دليل پرسپوليس از قهرماني فاصله گرفته است؟
البته من بازيكن هستم و در فوتبال حرفه اي ياد گرفته‌ام كه در اين مسائل دخالت نكنم ،بر اين باورم كه اين گونه موارد ارتباطي به بازيكنان ندارد امادر هر حال اين تغييرات باعث شد پرسپوليس از قهرماني فاصله بگيرد هر چند هنوز هم ما شانس قهرماني داريم.

* اين همه تغييراتي كه پرسپوليس در طول بازيها داشته ناشي از چيست؟
پرسپوليس در اين فصل با مصدوميت بازيكنان خود مواجه شده كه اين مصدومان جزو كليدي هاي ما بوده اند؛ مصدوميت‌هاي كه روي عملكرد تيم تاثير گذاشت و همين امر باعث شد مربيان مرتب به فكر تغيير تركيب باشند و تركيب ثابتي از پرسپوليس راذ شاهد نباشيم .
* البته شما هم اكنون مصدوم هستيد و در برابر مقاومت نمي توانيد بازي كنيد؟
درست است، من هم مصدوميتهايي داشته ام و قطعا در بازيمقابل مقاومت سپاسي شيراز نمي‌توانم به ميدان بروم اما تمام تلاشم را مي‌كنم تا با رفع مصدوميت در بازي هاي آينده به پرسپوليس كمك كنم و بازيكن موثري براي اين تيم باشم.
پتروويچ آيا جايگاه فعلي پرسپوليس را مناسب نام و اعتبار اين تيم مي داند.؟
قبول دارم كه اين جايگاه پرسپوليس نيست.در بعضي از بازي‌ها حريفان را دست كم گرفتيم. اگر مي‌توانستيم در در بازي‌هاي داخلي امتيازات بيشتري را جمع آوري كنيم رتبه ما اكنون بهتر از مكان سومي بود و شانس قهرماني ما زياد بود اما با جديت در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي شركت خواهيم كرد تا با كسب عنوان قهرماني در اين مسابقات دل هواداران را شاد كنيم و بتوانيم گوشه ايي از محبت هاي هواداران خوب پرسپوليس را جبران كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)