مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت : نمی دانم چرا مسئولان این تیم اینگونه با من برخورد می کنند .

هافبك صربستاني تيم فوتبال پرسپوليس که شایعه حضورش در شاهین پارس جنوبی مطرح شده گفت: هنوز وضعيتم با باشگاه پرسپوليس مشخص نشده است ، آنها پول مرا هنوزنداده‌اند و اگر اين رويه ادامه داشته باشد مجبور هستم از باشگاه پرسپوليس شكايت كنم.
ايوان پتروويچ ضمن بيان مطلب فوق افزود: با اين شرايط ديگر بعيد مي‌دانم در پرسپوليس بمانم. ضمن اينكه مديران اين باشگاه پيشنهادي براي تمديد قرارداد به من نداده‌اند و اگر بحث تمديد قرارداد مطرح شود پس از بررسي تصميم خواهم گرفت.
وي ادامه داد:‌البته امسال پرسپوليس شرايط خاصي را دارد،این تیم هفت بازيكن فيكس خود را از دست داده و هنوز وضعيت سرمربي آن مشخص نيست. واقعاَ نمي‌دانم مديران اين تيم چه كار مي‌كنند ، كار در پرسپوليس خيلي سخت شده است و نبايد فراموش كرد که كمتر از يك ماه تا آغاز مسابقات ليگ برتر باقي مانده است ولی هنوز هم وضعیت پرسپولیس مشخص نیست.
هافبك صربستاني فصل گذشته تيم پرسپوليس اضافه كرد: باوجود اينكه دو سه پيشنهاد از ساير تيم‌ها دارم اما قراردادي نبسته‌ام و منتظر هستم تكليفم با باشگاه پرسپوليس روشن شود.

پتروويچ گفت:‌من در سال گذشته فقط 6-5 بازي نيمكت‌نشين بودم و در مابقي مسابقات حضورداشتم و فكر مي‌كنم خوب هم بازي كردم. تا حد توان هم براي موفقيت اين تيم زحمت كشيدم. اما حالا نمي‌دانم چرا چنين رفتاري را با من دارند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: طی دو سه روز ديگر تكليف خودم را مشخص مي‌كنم ولی بعید می دانم که با پرسپولیس ادامه دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)