در حالیکه اغلب تیم های لیگ برتر چهاردهم سرمربیان خود را شناخته و به تدریج اقدام به بستن تیم های خود می کنند،وضعیت سرمربی تیم پرهوادار تراکتورسازی تبریز تاکنون مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، در حالی که 36 روز از آخرین دیدار تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیاوبیش از 50 روز از اتمام فصل سیزدهم لیگ برتر سپری شده است، باشگاه تراکتورسازی تبریز موفق به استخدام سرمربی خود نشده است.

آخرین کسی که نامزد هدایت تراکتورسازی در صورت توافق نهایی در فصل آینده بود ولادیمیر پتروویچ بود که قرار بود دو روز قبل وارد تبریز شده و مذاکرات خود را با باشگاه پی بگیرد.

بنابه دلایلی که هنوز ازسوی باشگاه اعلام نشده است، این مربی درتبریز حاضر نشد، تا این گزینه از جمع نفرات مورد نظر باشگاه خارج شود.

هم اکنون ازجمع 16 تیم لیگ برتری فصل آینده 13 تیم سرمربیان خود را شناخته وفقط سه تیم تراکتورسازی، راه آهن و نفت تهران موفق به انتخاب نفر اول کادر فنی خود نشده اند که در این میان حساب تراکتورسازی به دلیل مدعی و پرهوادار بودن جدا از دو تیم دیگر است، ضمن اینکه وضعیت راه آهن به دلایل حقوقی و قضایی چندان مشخص نیست.

ادامه این روند و توفیق نیافتن مدیریت باشگاه درانتخاب به موقع سرمربی می تواند صدماتی به پیکره فوتبال تراکتور سازی وارد کند.

مدیران باشگاه تراکتورسازی باید به این نکته مهم توجه کنند که در صورت ادامه روند کنونی، بسیاری از بازیکنان کنونی تیم در تیررس سایر باشگاه قرار گرفته و ماندن در تراکتورسازی بدون برنامه را به لقایش خواهند بخشید.

در این زمینه پیشکسوت و سرگروه تراکتورسازی در جام تخت جمشید با اشاره به اهمیت زمان در به خدمت گرفتن سرمربی تیم، گفت: اگر تونی به تراکتورسازی علاقه داشت در همان زمانی که در تبریز بود می توانست با مسوولان باشگاه به توافق نهایی دست یافته و تیم را زودتر از بقیه تیم ها ببندد.

میرمجید ناظمی افزود: بهتر است مدیریت باشگاه بدون اتلاف وقت گزینه های داخلی و خارجی را بررسی و کسی را که بتواند برای تراکتورسازی و هوادارانش مفید باشد، انتخاب نماید.

وی گفت: اگر هدف مدیریت باشگاه استفاده از مربیان بومی در راس کادرفنی است، یک یا دو گزینه بیشتر پیش روی ندارد، اما اگر اقدام به بررسی گزینه های ایرانی باشد، نفرات مناسبی را می توان برای هدایت تراکتور یافت.

یکی دیگر از پیشکسوتان و بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است: تاخیر بیش از اندازه در انتخاب سرمربی برای تیمی که قصد حضور در سه جام باشگاهی دارد، عملی سنجیده و رو به جلو نیست.

علی اکبر ذوالمجیدیان گفت: حداکثر زمان برای تعیین سرمربی بیش از یک ماه نباید طول بکشد که در این میان اگر باشگاه نتواند سرمربی جدید خود را انتخاب و معرفی کند، امری است که فصل اینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی که یکی از پرهوادارترین تیم های باشگاهی ایران و آسیاست نباید در پیچ و خم یک انتخاب معمولی گیر کند، چرا که هر تیم بزرگی نیاز به تغییر سرمربی دارد و این امر طبیعت فوتبال است.

ذوالمجیدیان یادآوری کرد: مدیریت باشگاه باید بدون توجه به مسایل حاشیه ای و افراد خاص نسبت به تعیین سرمربی اقدام نماید.

در هر حال جامعه ورزش و به ویژه هواداران پرشور و فهیم تراکتورسازی انتظار دارند مدیریت باشگاه هر چه سریع تر اقدام به انتخاب سرمربی کرده و در فرصت باقی مانده بازیکنان مورد نظر سرمربی جذب شوند، چرا که هر روز تاخیر در انتخاب سرمربی لطماتی به جایگاه این تیم بزرگ و محبوب وارد خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)