یکشنبه 30 فروردین(11:48) 

مرجع خبری پرسپولیس : پترویچ : در ترکیب باشم بهترین بازی ام را انجام می دهم 

pnnc: • پرسپوليس در اهواز شكست خورد تا به نوعى شانس كسب عنوان سومى از دست برود. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
نمى دانم چه بگويم! ما براى برد به اهواز سفر كرديم و مى خواستيم با اين ۳ امتياز شرايطمان را در جدول رده بندى بهبود بدهيم اما اتفاقات اين ديدار طورى رقم خورد كه بازى را به حريف واگذار كنيم. 

pnnc • در ۲ بازى اخير، پرسپوليس بردهاى خوبى را به دست آورد اما اين موضوع در بازى با استقلال اهواز اتفاق نيفتاد و علتش چه مسأله اى بود؟
ما روز خوبى را در اهواز پشت سر نگذاشتيم. هر چند به گل رسيديم اما نتوانستيم از آن به نحو احسن نگهدارى كنيم و طى ۲ غافلگيرى دروازه مان باز شد. در مجموع ما نتوانستيم توانايى هاى خود را به خوبى در زمين پياده كنيم كه اين مسأله منجر به اين موضوع شد كه بازى را به حريف واگذار نماييم. 

pnnc • استقلال اهواز در اين ديدار انگيزه ويژه اى داشت. فكر نمى كنى اين موضوع در كنار بى انگيزگى پرسپوليس باعث اين شكست شد؟
ما بى انگيزه نبوديم. اتفاقاً براى اينكه در آسيا سهميه بگيريم با قدرت به ميدان رفتيم. درست است استقلال اهواز براى ماندن مى جنگيد اما در شرايط عادى حريف ما نمى شد و ما در اين ديدار به خاطر اشتباهات و بد بازى كردن خودمان باختيم نه قدرت حريف.

pnnc • ملاقات ايوان پترويچ و خداداد عزيزى كه در ابومسلم در كنار هم بوديد، از نكات جالب توجه اين ديدار بود. در اين رابطه صحبت مى كنى؟
من به خداداد خيلى علاقه دارم. اولين حضورم در فوتبال ايران در كنار خداداد عزيزى بودم و روزهاى خوبى را با هم پشت سر گذاشتيم. خاطراتم با خداداد را هيچ وقت فراموش نمى كنم. از اينكه او را از نزديك ملاقات كردم خيلى خوشحالم. دوست دارم او در زمان مربيگرى اش هم مثل زمان بازى كردنش موفق باشد.

pnnc • در حالى كه با ۱۵ پاس گل در ليگ و جام حذفى يكى از مؤثرترين بازيكنان پرسپوليس هستى، چند هفته اى است نيمكت نشين شده اى و در تركيب اصلى نامت ديده نمى شود؟
من مدت هاست با اين سؤال مواجه مى شوم اما پاسخم يكى بوده بارها گفته ام، باز هم تأكيد مى كنم. من يك بازيكن حرفه اى هستم و حرفه اى فكر مى كنم. وظيفه من به عنوان بازيكن اين است كه در طول هفته تمريناتم را به خوبى دنبال كنم و دست از تلاش بر ندارم. كمك به پرسپوليس و اينكه كارى كنم تيم موفق شود وظيفه من و همه بازيكنان است. كار من در زمين و مستطيل سبز انجام مى شود و فكر نمى كنم درست باشد بخواهم در اين مورد صحبتى داشته باشم.

pnnc • پرسپوليس بازى مهم و حساسى مثل ديدار الغرافه را در پيش دارد، پيش بينى ات از اين ديدار چيست؟
ما در بازى رفت در تهران موفق شديم اين تيم را شكست دهيم. تلاش همه ما اين است كه نتيجه و برد بازى رفت را در بازى برگشت تكرار كنيم. اين مسأله خواسته همه بازيكنان و اعضاى كادرفنى است كه مطمئن باشيد به اين موضوع عمل خواهيم كرد.


pnnc • حريف قطرى پرسپوليس، چند روز پيش موفق شد عنوان قهرمانى ليگ كشورشان را به دست آورند، اين موضوع كار پرسپوليس را براى پيروزى مقابل الغرافه سخت تر نمى كند؟
مسأله اصلى كه بايد به آن توجه كنيم اين است كه قطرى ها از امتياز ميزبانى برخوردار هستند و قهرمانى شان در ليگ قطر نيز روحيه آنها را بالا برده است. به نظر من اين ديدار، يكى از سخت ترين بازى هاى ما در دور برگشت به حساب مى آيد و قطعاً حريف در اين بازى، فشار و حملات بيشترى را نسبت به بازى رفت به ما وارد مى كنند. درست است كه ما در مقابل استقلال اهواز شكست خورديم اما روحيه مان را از دست نداده ايم و آماده هستيم با كادوى ۳ امتيازى براى هوادارانمان به تهران باز گرديم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)