خبرگزاری پرسپولیس : اسماعیلی در مورد پخش برنامه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس از شبکه دوی سیما گفت: اخبار، گزارش، گفت‌وگو با پیشکسوتان، هواداران، مربیان، بازیکنان و مسئولان باشگاه درباره رویدادهای مختلف از جمله مسائلی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس گفت: به احتمال زیاد پخش برنامه تلویزیونی اختصاصی باشگاه پرسپولیس از شبکه دوم سیما از این هفته آغاز می‌شود.

علیرضا اسماعیلی در مورد پخش برنامه تلویزیونی اختصاصی باشگاه پرسپولیس از شبکه دوی سیما گفت: اخبار، گزارش، گفت‌وگو با پیشکسوتان، هواداران، مربیان، بازیکنان و مسئولان باشگاه درباره رویدادهای مختلف از  جمله مسائلی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نام این برنامه "باشگاه" است، در مورد تولیدی بودن آن از سوی شبکه دو یا باشگاه پرسپولیس گفت: این برنامه به صورت مشارکتی توسط باشگاه پرسپولیس و شبکه دوی سیما ساخته می‌شود. شبکه دو این تعامل را با ما دارد که هزینه پخش را از باشگاه پرسپولیس نمی‌گیرد البته هزینه‌هایی هم از سوی باشگاه پرداخت می‌شود اما همه چیز به صورت مشارکتی و تعاملی خواهد بود و اگر در بحث تبلیغی برنامه هم درآمدی باشد آن هم به صورت اشتراکی است.

رئیس کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس درباره زمان پخش این برنامه گفت: کنداکتور زمانی آن را باید شبکه دو اعلام کند اما طبق توافقات به احتمال زیاد این برنامه از چند روز آینده و در همین هفته آغاز می‌شود. مدت زمان آن 30 دقیقه خواهد بود. اینکه برنامه در طول روز چه زمانی پخش خواهد شد را نیز شبکه دو تعیین خواهد کرد اما تصور  می‌کنم شبی یکبار در هفته این برنامه پخش شود.

اسماعیلی در مورد اینکه اجرای این برنامه با چه کسی خواهد بود نیز تصریح کرد: ما گزینه‌ای را پیشنهاد نداده‌ایم و این انتخاب را هم به عهده شبکه دو گذاشته‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)