مرجع خبری پرسپولیس : با پيشنهاد بالاي كلاوس تاپ مولر به پرسپوليس، لوكا پرزوويچ به نيمكت قرمزهاي پايتخت نزديك‌تر شد.

پس از اين كه كلاوس تاپ مولر و لوكا پرزوويچ مربيان آلماني و كروات به عنوان اصلي‌ترين گزينه‌هاي سرمربي‌گري تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ نهم معرفي شدند، اين دو مربي روز گذشته و امروز (يكشنبه) جلساتي را با عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس و همچنين اعضاي كميته فني اين باشگاه برگزار كردند و ضمن ارائه برنامه‌هايشان پيشنهادات مالي خود را نيز به مسوولان پرسپوليس اعلام كردند.

كلاوس تاپ مولر مربي شناخته شده آلماني شنبه و امروز دو جلسه با مديريت باشگاه پرسپوليس برگزار كرد و برنامه‌هاي او را كميته فني باشگاه پرسپوليس ديروز دريافت و آن را بررسي كرد.

همچنين تاپ مولر صبح امروز از امكانات باشگاه و محل تمرين قرمزپوشان ديدن كرد و در نهايت آخرين پيشنهاد مالي خود را كه در حدودا يك ميليارد تومان براي يك فصل است، به انصاري‌فرد اعلام كرد.

 لوكا پرزويچ مربي كروات سابق تيم اندرلشت بلژيك كه توميسلاو ايويچ او را به مسوولان پرسپوليس پيشنهاد كرده بود نيز شنبه با حضور در باشگاه پرسپوليس با عباس انصاري فرد مذاكره و برنامه‌هاي خود را به كميته فني اين باشگاه ارائه كرد. به گفته يكي از اعضاي كميته فني پس از بررسي برنامه‌هاي هر دو مربي، برنامه‌ي اين مربي كروات بيشتر مورد قبول اعضاي اين كميته قرار گرفته است. ضمن اينكه مبلغ درخواستي پرزوويچ حدودا 500 ميليون تومان است و او براي حضور يك فصل در اين تيم نزديك به يك سوم رقم پيشنهادي تاپ مولر را مي‌خواهد.

در نهايت پس از انجام مذاكرات با دو مربي و بررسي شرايط، برنامه‌ها و مبلغ درخواستي آن‌ها حضور پرزوويچ كروات روي نيمكت قرمزپوشان پايتخت در ليگ نهم محتمل به نظر مي‌رسد اما در عين حال تمامي مباحث مطرح شده در جلسات و مذاكرات توسط عباس انصاري فرد امشب در جلسه‌اي با حضور برخي اعضاي هيات مديره مطرح خواهد شد تا با توجه به بودجه و بضاعت پرسپوليس در فصل آتي براي انتخاب و معرفي سرمربي جديد اين تيم تصميم نهايي گرفته شود.

طبق گفته‌ي انصاري‌فرد سرمربي تيم پرسپوليس امشب معرفي خواهد شد، اين دو مربي طبق برنامه سفر خود يكي در ساعت يك بامداد و ديگري در ساعت 5 بامداد فردا تهران را ترك خواهند كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)