خبرگزاری پرسپولیس : نيمه اول بازي پرسپوليس و داماش با نتيجه يك بر صفر به سود سرخپوشان به پايان رسيد تا اين تيم همچنان به موفقيت‌هايش در 45 دقيقه اول بازي‌ها ادامه بدهد.

پرسپوليس چه در دوران ژوزه و چه از زمان آمدن يحيي گل‌محمدي، در 45 دقيقه اول درخشان نتيجه گرفته و در نيمه دوم دچار افت شديدي شده است. تا جايي كه با احتساب نتايج 45 دقيقه اول در طول ليگ، سرخپوش‌ها صدرنشين جدول هستند! اما نتايج حاصله در 45 دقيقه دوم پرسپوليس را تا رتبه نهم پايين مي‌فرستد و این نشان می دهد پرسپولیسی ها اگر مانند نیمه اول در نیمه دوم نیز عقب نمی کشیدند الان اینجای جدول نبودند.

پرسپوليس در 45 دقيقه اول بازي‌هايش تا كنون 8 برد، 11 تساوي و فقط دو شكست كسب كرده و با 35 امتياز صدرنشين جدول محسوب مي‌شود. نزديك‌ترين تيم به پرسپوليس در نتايج نيمه اول تراكتورسازي تبريز است كه (با يك بازي بيشتر) با سرخپوش‌ها هم‌امتياز بود اما امروز با تساوي مقابل نفت آبادان در نيمه اول، دو امتياز هم از پرسپوليس عقب افتاد.

آمار گل‌هاي پرسپوليس در نيمه اول با 14 گل زده و 4 گل خورده، تفاضل 10+ را نشان مي‌دهد. اين در حالي است كه پرسپوليس در نيمه دوم با 11 گل زده و 15 گل خورده به تفاضل نازل 4- مي‌رسد. سرخپوش‌ها در نيمه دوم تقريبا چهاربرابر نيمه اول گل خورده‌اند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)