مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه پرسپوليس چشم انتظار التفات ويژه رئيس جديد سازمان تربيت بدني است تا برنامه‌هاي آتي باشگاه را با وي در ميان گذاشته و در عين حال با موافقت وي بحث اسپانسر مالي باشگاه را نهايي كند.

عباس انصاري‌فرد كه اين روزها به لحاظ پرداخت نشدن بخشي از مطالبات بازيكنان به شدت تحت فشار است و به نوعي بايد با سيلي صورتش را سرخ نگه دارد، طي روز‌هاي گذشته هر چه تلاش كرد دستش به علي سعيدلو، رئيس جديد سازمان تربيت بدني نرسيد تا اين ديدار به هفته آينده موكول شود.

سعيدلو از زمان حكم گرفتنش در چهارشنبه گذشته تا امروز رسما در محل كارش در سازمان تربيت بدني حاضر نشده و ترجيح داده است وزيران معرفي شده به مجلس شوراي اسلامي را در گرفتن راي اعتماد همراهي كند تا با فارغ شدن از اين مساله، با طيب خاطر در ساختمان سئول حاضر شده و برنامه‌هاي ورزشي‌اش را استارت بزند.

اين وسط نيز مديرعامل پرسپوليس كه همراه تيم به دبي نرفت تا به اميد ديدار با سعيدلو، از خجالت بازيكنان درآمده و قول‌هايش را عملي سازد، دستش به جايي نرسيد تا قرارداد با محجوب، اسپانسر جديد باشگاه فعلا در حد توافق اوليه باقي بماند. محجوب كه مديري اقتصادي است و نمي‌خواهد بي‌گدار به آب بزند، همكاري رسمي با پرسپوليس را منوط به امضاي رئيس سازمان تربيت بدني پاي اين قرارداد كرده است تا با تغيير و تحولات مديريتي در اين باشگاه كه معمولا هم كم نيست، زير پايش را از پيش محكم كرده باشد.

محجوب كه با مديرعامل پرسپوليس از هر حيث به توافق رسيده، دو هفته قبل نماينده‌اش را روانه سازمان تربيت بدني كرد تا اين قضيه را نهايي سازد، اما بطور طبيعي در آن روزها چون محمد علي‌آبادي جدايي‌اش از ورزش قطعي به نظر مي‌رسيد، موضوع مشمول گذشت زمان و آمدن رئيس جديد سازمان تربيت بدني شد تا فعلا نيز انصاري‌فرد براي ديدن سعيدلو به اين در و آن در بزند.

اعتراض به سفر دبي

پرسپوليس كه شنبه پيش و جهت حضور در تورنمنت 4 جانبه باشگاه النصر راهي دبي شد تا از اين طريق يك تير و دو نشان زده باشد، شب گذشته در شرايطي در ديداري دوستانه در مقابل الاهلي قرار گرفت كه از كاپيتان باقري گرفته تا ديگر بازيكنان سرشناس اين تيم، به انجام اين سفر معترض شدند. آن هم در گرماي كشنده اين فصل دبي كه بطور طبيعي در شرايطي كه پرسپوليس دوشنبه آينده ديداري حساس با ذوب‌آهن را پيش روي دارد، از نگاه كارشناسان نمي‌تواند مفيد فايده واقع شود، الا اين‌كه باشگاه اين وسط به مقدار پول ناقابلي رسيده باشد كه البته آن هم بطور طبيعي بايد به كادر فني و بازيكنان برسد. اين وسط به قول انصاري‌فرد، اردوي نيم فصل به دبي از قبل رزرو شده است تا در آن زمان پرسپوليس بتواند با تيم‌هاي مطرحي كه در دبي به سر مي‌برند ديدارهاي دوستانه برگزار كند.

به هر حال اثرات سفر به دبي را بايد در مقابل ذوب‌آهن ديد، چرا كه بطور طبيعي كرانچار بايد به ارزيابي‌هاي جديدي از مجموعه نقاط قوت و ضعف تيمش دست يافته باشد و براي بهبود كيفيت كار تيم، تفكرات متفاوت ديگري را به اجرا بگذارد تا تيم پرسپوليس كه مي‌خواهد در عرصه ليگ در رديف مدعيان حركت كند، پاسخ مثبتي به انتظارات هوادارانش بدهد. فعلا همپا با مديرعامل پرسپوليس براي ديدار با رئيس ورزش تا دوشنبه شب صبر مي‌كنيم تا ببينيم اين تيم از حضور در دبي چه طرفي بسته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)