مرجع خبری پرسپولیس : با حذف تيم پرسپوليس از ليگ 90 به دليل عدم ارسال مدارك به كميته فوتسال، تيم‌هاي بنيادمسكن فارس و فرش‌آراي مشهد روز جمعه براي تعيين تيم چهاردهم به مصاف هم مي‌روند.


پرسپوليسي‌ها كه قصد داشتند امسال با جذب حسين شمس و وحيد شمسايي تيم خوبي را روانه ليگ 90 كنند، بعد از عقد قرارداد شمسايي با گيتي‌پسند با وجود داشتن قرارداد داخلي با اين تيم، اعلام كردند در صورت عدم رسيدگي به اين موضوع از شركت در ليگ خودداري كرده و تيم فوتسال‌شان را منحل خواهند كرد.

 

 

 

با توجه به اينكه كميته فوتسال از قبل اعلام كرده بود قراردادهاي داخلي فاقد وجاهت قانوني است، حضور شمسايي در گيتي‌پسند را نيز قانوني دانست تا پرسپوليسي‌ها تيم فوتسال‌شان را منحل كنند.

 

روز گذشته نيز حسين شمس سرمربي سابق تيم ملي فوتسال اعلام كرد كه از اين تيم خداحافظي كرده و پرسپوليسي‌ها نيز از سوي كميته فوتسال تهديد شدند اگر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه (آخرين روز فصل نقل و انتقالات) مدارك‌شان را به فدراسيون تحويل ندهند، يك تيم جايگزين‌شان خواهد شد.

 

پس از اينكه پرسپوليسي‌ها مداركشان را تحويل ندادند، از ساعت 17 روز جمعه هفته جاري 2 تيم بنياد مسكن شيراز و فرش‌آراي مشهد به مصاف هم خواهند رفت تا تيم پيروز اين ديدار تيم چهاردهم ليگ برتر لقب بگيرد.

 

ليگ 90 از روز هشت شهريور آغاز خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)