دايي 16- كرانچار11

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس ليگ امسال را به لحاظ نتيجه‌گيري خيلي بهتر از پارسال شروع كرده است و بر همين اساس كارنامه علي دايي تا پايان هفته هفتم نسبت به كرانچار پربارتر بوده است به آمار زير توجه كنيد

 

سه تيم صباي قم، راه‌آهن و شاهين پارس در 7 هفته اول ليگ گذشته هم با پرسپوليس ديدار كرده كه از مجموع اين سه بازي پنج امتياز به نام خود نوشته بودند اما در سه بازي امسال شش امتياز گرفتند.

 

چهار تيم ديگر 7 هفته اول فصل قبل، مس كرمان، استقلال اهواز، پاس همدان، ذوب‌آهن و چهار تيم ديگر در همين مدت ليگ امسال تراكتورسازي، سايپا، نفت آبادان و فولاد بودند.


پرسپوليس فصل گذشته 4 بازي از 7 بازي اولش را ميهمان بوده كه در آنها 6 امتياز را با تفاضل گل 1+ به‌دست آورده، در حالي‌كه در 4 بازي خارج از خانه امسالش 7 امتياز را با تفاضل گل 1+ كسب كرده است. تيم پارسال پرسپوليس در 7 بازي 12 گل زد و 10 گل خورد اما امسال تيم دايي 11 گل زده و 7 مرتبه هم توپ از خط دروازه‌اش گذشته است.

 

پرسپوليس امروز و پس از 7 بازي و 16 امتياز و به خاطر يك تفاضل گل كمتر نسبت به ذوب‌آهن در مكان دوم ايستاده در حالي كه پارسال كرانچار با كسب 11 امتياز در مكان هفتم ايستاده بود.البته كرانچار آنروزها بهانه داشت و دير اضافه شدن به پرسپوليس را دليل خوب نتيجه نگرفتن تيمش مي‌دانست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)