پرسپولیس نیوز : نمي‌گوييم مذاكره اما شنيده مي‌شود مسوولان پرسپوليس به چند بازيكن جوان و باآتيه ليگ برتر ابراز علاقه كرده‌اند.

به نقل از ایران؛ درون دروازه به نظر مي‌رسد پرسپوليسي‌ها علاقه‌مندند تا آودوكيچ را به ايران برگردانند و از او در كنار نيلسون استفاده كنند. هر چند در بين گزينه‌هاي ايراني نام گلر جواني مثل حامد لك در كنار نام پرسپوليس شنيده مي‌شود. در خط دفاعي، شجاع خليل‌زاده اصلي‌ترين گزينه پرسپوليسي‌ها است؛ مدافعي كه حتي سال گذشته هم مدنظر قرمزها بود اما در كرمان ماند تا يك فصل ديگر براي مس بازي كند، ضمن اينكه به نظر مي‌رسد پرسپوليسي‌ها ميلاد فخرالديني را هم زير ذره‌بين قرار داده‌اند تا اين مدافع راست تراكتورسازي را به خدمت بگيرند؛ مدافعي كه به تازگي رباط صليبي پاره كرده و بايد پاي خود را به تيغ جراحان بسپارد.

در خط مياني قاسم حدادي‌فر جدي‌ترين گزينه‌اي است كه پرسپوليسي‌ها از نيم‌فصل خواهانش هستند؛ هافبك چپ پايي كه ذوب‌آهن اجازه نداد نيم‌فصل به پرسپوليس بيايد و پيراهن سرخ اين تيم را به تن كند. در خط مياني و هجومي هم پرسپوليسي‌ها به بازيكناني نظير يعقوب كريمي و عليرضا جهانبخش علاقه نشان داده‌اند؛ بازيكناني كه همگي جوان هستند و از بهترين‌هاي ليگ برتر. يعقوب كريمي و عليرضا جهانبخش بازيكناني هستند كه گفته مي‌شود مورد علاقه پرسپوليسي‌ها قرار گرفته‌اند. ميلاد غريبي اما جانشين يكي از اين دو نفر است تا در صورت عدم توافق او به ليست اضافه شود.

در خط حمله هم تنها گزينه فعلي پرسپوليس كسي نيست جز پيام صادقيان كه شنيده مي‌شود از چند تيم مطرح ليگ برتري هم پيشنهادهايي دريافت كرده؛ مهاجمي كه يك ماه ديگر 21 ساله مي‌شود و مي‌تواند تا سال‌ها در نوك خط حمله پرسپوليس بازي كند.

اين ليست مي‌تواند آينده پرسپوليس را تضمين كند؛ آينده‌اي با استفاده و سرمايه‌گذاري روي بازيكنان جوان و آتيه‌دار فوتبال ايران. كاري كه رويانيان در پيش گرفته يا مي‌گيرد يك كار حرفه‌اي است اما باز هم مي‌گوييم اين ليست، ليستي است از بازيكنان مورد علاقه پرسپوليس.

نمي‌گوييم مذاكره‌اي با آنها صورت گرفته يا اينكه آنها با مديران اين تيم تمام كرده‌اند تا متهم شويم، فقط مي‌گوييم كه آنها بازيكنان محبوب و مورد علاقه پرسپوليس براي فصل بعد هستند، ضمن اينكه اگر مسوولان پرسپوليس با آنها مذاكره هم كنند هيچ ايرادي به آنها وارد نيست چرا كه در فوتبال حرفه‌اي امروز دنيا مذاكره با بازيكن، قبل از پايان قراردادش غيرعادي و غيرحرفه‌اي نيست پس پرسپوليس هم از اين قاعده مستثني نيست، هر چند نمي‌شود گفت آنها مذاكره‌اي با اين بازيكنان انجام داده‌اند. اگر پرسپوليس مذاكره‌اي هم كرده باشد خود نشانه‌اي از آينده‌نگري مديريت پرسپوليس است كه از همين حالا در پي رفع مشكلات خود آن هم با بازيكنان جوان هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)