اميدوارم مقابل 120 هزار تماشاگر ملوان را شكست دهيم

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در مسابقه رفت فينال جام حذفي ايران اميدوارم كه در حضور 120 هزار تماشاگر پرسپوليسي ملوان را شكست دهيم.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس عليرضا حقيقي در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلي، راهيابي دوباره اش به تيم ملي و احتمال لژيونر‌ شدن در سال‌هاي آينده مصاحبه انجام داد كه در زير آن را مي‌خوانيم:

پيروزي برابر فولاد در اهواز و راهيابي به فينال جام حذفي چقدر لذت‌بخش بود؟

خيلي زياد از كسب آن پيروزي لذت بردم. ما مي‌دانستيم بازي بسيار سختي را در پيش داريم، به نظرم حريف اصلي ما در خوزستان گرما و غبارآلود بودن هوا بود.

همه شاهد بودند 48 درجه هوا بالاي صفر بود، يعني تقريبا 2 برابر تهران و در كنار اين ماجرا گرد و غباري كه كاملا ورزشگاه را گرفته بود، اما خوشبختانه موفق شديم كه رو سفيد از اهواز به تهران برگرديم.
باور كنيد در جريان بازي فاصله 5 متري خودم را نمي‌ديدم،‌اما با وجود همه مشكلات خوشحالم كه پرسپوليس پس از 8 سال موفق شد كه فولاد را در اهواز شكست دهد.

 

با توجه به نتايج بد در مسابقات ليگ و عملكرد مناسب در جام حذفي، آيا فكر مي كني هواداران از عملكرد هفته هاي اخير راضي هستند؟
سال گذشته زماني كه قهرمان جام حذفي شديم، عده اي مي خواستند كه آن را بي ارزش جلوه دهند و بارها جو سازي كردند كه ما با تيم هاي راحتي بازي كرديم و قهرمان شديم، اما امسال اين افراد بايد قبول كنند كه در اظهار‌ نظرهاي خود اشتباه كردند چرا كه براي فيناليست شدن بهترين تيم ها را شكست داده ايم.

 

انتخاب 9 ملي پوش از پرسپوليس در تيم ملي آيا انگيزه بازيكنان را بيشتر كرده بود؟
دعوت از 9 بازيكن براي كادر فني، بازيكنان و حتي هواداران خوشحال كننده بود. پوشيدن پيراهن تيم ملي افتخار بزرگي است،‌ اما بازيكني كه در اين تيم بازي مي كند بايد بداند كه مسئوليت سنگيني دارد و بايد پاسخگوي ميليون ها هوادار باشد.

 

آيا ليست كي‌روش خوب بود؟
خدا را شكر با اين ليستي كه سرمربي تيم ملي اعلام كرد نشان داد پرسپوليس تيم بسيار خوبي است و فقط با بدشانسي در رتبه چهارم ليگ برتر قرار گرفت. كي‌روش نشان داد كه ما مهره‌هاي بسيار خوبي داريم و اميدوارم در اردوهاي بعدي حتي بازيكنان بيشتري در اردو داشته باشيم.

حضور شما در تيم ملي تكراري شده آيا نمي‌خواهيد اين بار به عنوان دروازه بان اول باشيد؟
رسيدن به تيم ملي كار بسيار سختي است، اما حفظ اين پيراهن به مراتب كار دشوارتري است و من مي دانم كه در اين زمينه كار سنگيني را پيش رو دارم.
رفاقت من با سيد مهدي رحمتي فوق العاده است، اما براي پوشيدن پيراهن تيم ملي و رسيدن به حقم نهايت تلاش خود را انجام خواهم داد، اگر چه نبايد فراموش كرد كه رحمتي از بهترين دروازه بان هاي ايران است.

 

در آستانه جام ملت هاي آسيا و در آخرين لحظه از تيم ملي خط خورديد. چه تدبيري انديشيده ايد كه اين بار آن اتفاق تلخ برايتان رخ ندهد؟
در مورد درستي يا نادرستي خط خوردنم از تيم ملي صحبت نمي كنم چون هر مربي سليقه خاص خودش را دارد، اكنون هم كي‌روش مرا انتخاب كرده و خودش تصميم نهايي در اين زمينه خواهد گرفت، اما معتقدم كه حق گرفتني است . بايد در اين زمينه تلاش كنم.
قبل از شروع جام ملت ها نيز تلاش خود را انجام دادم و از اين مورد خيالم راحت است، حتي در بازي تداركاتي با تيم “ب ” قطر نيز يك پنالتي گرفتم. فكر مي كردم كه در جام ملت ها تيم ملي را همراهي خواهم كرد،‌اما فكر مي كنم اين سرنوشت بود كه به تيم ملي كشورم به دوحه نروم.

براي قهرماني در جام حذفي بايد با ملوان ديدار كنيد. چقدر از ملوان شناخت داريد؟
ملوان تيم بسيار خوبي است و در همه خطوط انسجام بالايي دارند و با لياقت كامل به فينال جام حذفي رسيده اند، بنابراين كار سختي براي قهرماني پيش رو داريم.
البته با كسب چند پيروزي خوب روحيه تيمي ما نيز بالا رفته و اميدوارم فردا با حمايت 120 هزار تماشاگر ملوان را در آزادي شكست داده و با كشب نتيجه اي مناسب در انزلي دوباره جشن قهرماني در جام حذفي را بگيريم.

آيا براي فصل آينده تصميمي گرفته‌ايد؟
اكنون مهم ترين چيزي كه به آن فكر مي كنم انجام مسابقه رفت و برگشت مقابل ملوان استو ترجيح مي دهم در پايان جام حذفي با مسئولان باشگاه مذاكره كنم و در واقع تصميم گيري را به بعد از بازي با ملوان موكول مي كنم.
پرسپوليس خانه من است و در همين تيم من حقيقي شدم و پيراهن تيم ملي را بر تن كردم. من پرسپوليس و هواداران اين تيم را دوست دارم و مي خواهم همچنان در خدمت اين تيم باشم.

آيا حقيقي به لژونر شدن در فوتبال حرفه اي جهان هم فكر مي‌كند؟
بله. همه مي‌دانند در افكار عليرضا حقيقي لژيونر شدن جايگاه خاصي دارد. هدف بزرگ من لژيونر شدن در فوتبال دنيا است و براي رسيدن به اين هدف از هيچ كوششي دريغ نمي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)