مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس در تورنمنت 4 جانبه آنتاليا در ضربات پنالتي مقابل اينتراخت فرانكفورت شكست خورد.


تيم‌هاي پرسپوليس ايران و اينتراخت فرانكفورت آلمان در اولين ديدار تورنمنت 4 جانبه آنتاليا از ساعت 19:10 به وقت ايران به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان 90 دقيقه با نتيجه مساوي يك بر يك به پايان رسيد.

 

كوين كراس در دقيقه 3 روي ارسال هم تيمي‌اش از روي نقطه كرنر دروازه رحمان احمدي را گشود. گل پرسپوليس را هم محمد منصوري در دقيقه 85 به ثمر رساند.

 

با توجه به تصميم مسئولان برگزاري اين تورنمنت دو تيم بدون انجام ديدار در وقت اضافه، ضربات پنالتي را زدند كه در پايان اين ضربات اينتراخت با نتيجه 3 بر يك و در مجموع 4 بر 2 به برتري رسيد.

 

وحيد هاشميان، مجتبي زارع و محمد منصوري ضربات خود را هدر دادند و تنها ضربه تياگو وارد دروازه اينتراخت شد. رحمان احمدي، دروازه‌بان پرسپوليس هم ضربه اول بازيكن اينتراخت را مهار كرد، اما در مهار ضربات بعدي ناكام ماند.

 

در دقيقه 79 گل سپهر حيدري توسط كمك داور آفسايد اعلام شد. تصاوير آهسته صحت اين تصميم داور را تاييد كرد.

 

داور اين مسابقه به بنجامين كولر از اينتراخت و وحيد هاشميان از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

 

با اين نتيجه اينتراخت بايد با برنده ديدار تيم‌هاي آنتاليا اسپور تركيه و كلن آلمان مسابقه نهايي اين تورنمنت را برگزار كند و پرسپوليس با بازنده اين بازي در ديدار رده‌بندي پيكار كند.

 

در ديگر ديدار اين تورنمنت ساعاتي ديگر تيم‌هاي آنتاليا اسپور تركيه و كلن آلمان با يكديگر ديدار خواهند كرد.

 

تركيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، عليرضا نورمحمدي، ابراهيم شكوري، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگري (73 – مجتبي زارع)، هادي نوروزي (59 – اميرحسين فشنگچي)، آرفي (61 – وحيد هاشميان)، تياگو، حسين بادامكي (60 – محمد منصوري)

 

سرمربي: علي دايي

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)