اگر سعيدلو به وعده خود عمل نكند و هيات مديره سرخابي‌ها مشخص نشود

مرجع خبری پرسپولیس : ماه‌هاست از سرپرستي حبيب كاشاني و علي فتح‌ا…‌زاده در دو باشگاه بزرگ پايتخت مي‌گذرد و در اين مدت به دليل اينكه سرخابي‌ها هات مديره ندارند،‌ تكليف مديرعامل آنها هم مشخص نشده است.

 

كافي بود چند ماه از سرپرستي موقت كاشاني و فتح‌ا…زاده در باشگاه‌‌هاي متبوع اين دو بگذرد تا هشدارها به سازمان تربيت بدني و سوالات از علي سعيدلو در خصوص چرايي معرفي نشدن اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال بالا بگيرد.

 

علي سعيدلو در هر مقطعي كه اين بحث توسط خبرنگاران و البته اهالي فوتبال مطرح شده وعده چند هفته بعد و در آينده‌اي نزديك اين اتفاق مي‌افتد، را داده است.

 

 

 

رييس سازمان تربيت بدني حتي اظهار نظر جالبي هم داشت و يكبار مدعي شد دو تيم استقلال و پرسپوليس نتيجه مي‌گيرند و هواداران و سرپرستان موقت دو باشگاه از وضعيت فعلي رضايت دارند. با اين حال رييس سازمان تربيت بدني در آخرين اظهار نظر خود در اين خصوص اعلام كرد پس از جام ملت‌هاي آسيا قطعا اعضاي هيات مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال، انتخاب و معرفي خواهند شد. البته چندان بعيد نيست كه علي سعيدلو اين بار هم گرفتار دغدغه‌هاي زياد كاري‌اش شود و اين مهم از قلم بيفتد. با اين وجود و با توجه به آنچه از شواهد و قرائن برمي‌آيد، اين آخرين فرصت سعيدلو براي انتخاب اعضاي هيات مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال است. حدود دو ماه تا شروع ليگ قهرمانان آسيا در اين فصل باقيمانده و تا پيش از آن بايد تكليف هيات مديره دو باشگاه سنتي و بزرگ پايتخت مشخص شود.

 

اين موضوعي است كه مسوولان رده‌ بالاي فدراسيون فوتبال هم از بابت آن احساس نگراني مي‌كنند و براي همين بخشي از صحبت‌هاي خصوصي آنها پس از نشست سه‌شنبه شب «كافه فوتبال» به اين مساله اختصاص داشت. سه‌شنبه پنجمين نشست «كافه فوتبال» با حضور مسوولان فدراسيون فوتبال، اهالي رسانه‌، اهالي فوتبال و گروهي از منتقدان در هتل آكادمي برگزار شد. اين نشست با مطرح كردن انتقاداتي از سوي اهالي فوتبال در خصوص شرايط حال حاضر فدراسيون، عدم انتخاب و نحوه انتخاب سرمربي جديد تيم ملي و… آغاز شد.

 

معمولا نشست‌هاي «كافه فوتبال» در محيطي خارج از چارت كاملا رسمي برگزار مي‌شود و براي همين حاضران راحت‌تر به گفت‌وگو و اظهار نظر پيرامون مسايل روز فوتبال ايران مي‌پردازند. اين بار هم چنين بود اما در پايان نشست و در شرايطي كه اكثر حاضران جلسه را ترك كرده بودند، يكي از مسوولان موضوع عدم انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال را مطرح كرد. مساله به همين جا ختم نشد و اين مقام مسوول به ديگر مسوولان هشدار داد كه فصل گذشته هم استقلال به سختي و با رايزني سازمان ليگ و معرفي اعضاي قديم هيات مديره‌اش توانست در ليگ قهرمانان آسيا شركت كند. وي تاكيد كرد كه امسال نمي‌توان AFC را دور زد و اگر تا يك ماه پيش از شروع ليگ قهرمانان آسيا در اين فصل، اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال انتخاب و به AFC معرفي نشوند، قطعا اين دو تيم از شركت در ليگ قهرمانان آسيا منع خواهند شد و اگر چنين حكمي صادر شود، حتي با رايزني هم كاري از پيش نخواهد رفت. البته مسوولان فدراسيون فوتبال هم تاكيد كردند بايد از سعيدلو بخواهند تكليف هيات مديره پرسپوليس و استقلال را مشخص كند.

 

با اين اوصاف به نظر مي‌رسد علي سعيدلو اين بار نمي‌تواند انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال را به تعويق بيندازد و بايد به وعده‌اش مبني بر اينكه بعد از جام ملت‌ها تكليف را روشن خواهد كرد، عمل كند.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)