مرجع خبری پرسپولیس :دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري دستور اجراي طرح واگذاري دو مجموعه بزرگ ورزشي ملي پيروزي (پرسپوليس) و استقلال به طرفداران اين دو تيم را صادر كرد.

دكتر احمدي نژاد در نامه‌اي به مهندس علي آبادي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني نوشته است: اگر چه دولت در سال‌هاي گذشته همواره با حمايت از اين دو باشگاه در راستاي شادي مردم و هواداران آنها از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نكرده، اما به منظور ارج نهادن به علاقه و احساسات پرشور و ارزشمند مردم و توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر اين باشگاه‌ها لازم است طرح واگذاري اين دو مجموعه بزرگ ملي به طرفداران اين تيم‌ها در دستور كار قرار گيرد.

 

 در نامه رييس جمهوري به رييس سازمان تربيت بدني آمده است:
فوتبال ورزشي زيبا، مهيج و پرطرفداري است كه به واسطه جذابيت‌هاي خاص آن به عنوان ورزش برتر كشور مطرح است و باشگاه‌هاي فرهنگي ورزشي قديمي استقلال و پيروزي داراي ميليون‌ها هوادار در سراسر كشور بوده و طي ساليان متمادي افتخارات فراواني براي ايران عزيز ما به ارمغان آورده اند، بطوري كه به مثابه ستون فقرات تيم ملي فوتبال عمل كرده اند. مردم عزيز ما نيز عموما به تحولات اين دو باشگاه حساسند و علاقه مندند اين دو باشگاه همواره در اوج باشند.

دكتر محمود احمدي نژاد افزوده است: اگر چه دولت در سال‌هاي گذشته همواره با حمايت از اين دو باشگاه در راستاي شادي مردم و هواداران آنها از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نكرده، اما به منظور ارج نهادن به علاقه و احساسات پرشور و ارزشمند مردم و توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر اين باشگاه ها لازم است طرح واگذاري اين دو مجموعه بزرگ ملي به طرفداران اين تيم ها در دستور كار قرار گيرد.

در نامه رييس جمهوري آمده است: ظاهرا تا كنون افراد و گروه‌هاي مختلفي براي دريافت سهام اين دو باشگاه اعلام آمادگي كرده اند؟ اما با توجه به اين كه استقلال و پيروزي متعلق به همه مردم ايران هستند، شايسته است در راستاي گسترش نشاط و شادابي در ميان اقشار مختلف جامعه بويژه جوانان و نوجوانان عزيز و در پاسخ به خيل هواداران و اعمال مديريت قوي و مناسب، سهام اين باشگاه‌ها در اختيار عموم مردم قرارگيرد.

رييس جمهوري در خاتمه نامه خود به رييس سازمان تربيت بدني نوشته است:
لذا مقتضي است اقدامات لازم براي واگذاري سهام اين دو باشگاه به مردم با استفاده از راه كارهاي قانوني و در راستاي اجرايي نمودن اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي صورت گرفته و نتيجه به اين جانب اعلام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)