دوشنبه 26 اسفند:(10:50)

مرجع خبري پرسپوليس: تيم‌هاي صبا و پرسپوليس نمايندگان فوتبال ايران فردا به مصاف الاهلي امارات و الشباب عربستان مي‌روند.

دومين روز از رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا سه‌شنبه با برگزاري چهار ديدار در منطقه غرب پيگيري مي‌شود

روه A:

صباي قم – الاهلي امارات،‌ ورزشگاه يادگار امام(ره ) قم

صباي قم پس از كسب يك امتياز ارزشمند از بازي با الهلال به مصاف حريف اماراتي خود مي‌رود تا با كسب سه امتياز اين بازي خانگي خود را به عنوان مدعي صعود از گروه مطرح كند. الاهلي نيز با توجه به آنكه در بازي خانگي مقابل پاختاكور شكست خورده است به اين ديدار مي‌آيد تا امتياز كسب كند چرا كه اگر آن‌ها در اين گروه دشوار مقابل صباي ايران نيز شكست بخوردند اميدهايشان براي صعود بسيار كم‌رنگ خواهد شد.

اين بازي نخستين تجربه ميزباني قم در ليگ قهرمانان آسياست كه بازيكنان صبا اميدوارند آن را در آستانه سال جديد تبديل به عيدي خوبي براي مردم شهر قم و ايران كنند.

پاختاكور ازبكستان – الهلال عربستان، ورزشگاه مركزي پاختاكور

 

 

پاختاكور تنها تيم پيروز روز نخست بازي‌هاي گروه اول در ديداري حساس به مصاف الهلال عربستان مي‌رود. پاختاكور و الهلال هر دو از اميدهاي صعود از اين گروه بوده و تيم‌هاي قدرتمندي هستند كه بي‌ترديد عيار آن‌ها در اين بازي به خوبي روشن خواهد شد. پاختاكور كه در بازي نخست الاهلي را در امارات دو بر يك شكست داده است در حالي به مصاف الهلال مي‌رود كه اين تيم در بازي خانگي مقابل صبا نتوانست نتيجه‌اي بهتر از تساوي يك بر يك كسب كند. بي‌ترديد در اين بازي خانگي پاختاكور به دنبال كسب سه امتياز و تثبيت جايگاه خود در صدر جدول گروه است و الهلال نيز تلاش مي‌كند تا با موفقيت در اين ديدار دشوار چهره‌ي تيم مدعي در گروه نخست را حفظ كند.

گروه B:

الشباب عربستان – پرسپوليس ايران(ورزشگاه ملك فهد رياض)

به گزارش ايسنا، دو تيم پيروز روز نخست رقابت‌هاي گروه B‌ اين بار در عربستان به مصاف يكديگر مي‌روند، الشباب پس از كسب يك پيروزي مقتدرانه در بازي خارج از خانه مقابل الغرافه اكنون در بازي خانگي مقابل پرسپوليس نيز به دنبال سه امتياز است تا رقيب خود را در صدر جدول پشت سر بگذارد. اما پرسپوليس هم كه با ارائه يك بازي خوب مقابل الشارجه امارات گام نخست را در ليگ قهرمانان محكم برداشت اكنون در بازي مقابل الشباب به دنبال كسب امتياز است، در هر صورت يكي ديگر از جدال‌هاي حساس تيم‌هاي ايراني و عربستاني در ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه در رياض رقم خواهد خورد و بي‌ترديد پرسپوليس و الشباب مي‌توانند از اين بازي به عنوان سكوي پرتاب خود در گروه دوم استفاده كنند.

الشارجه امارات – الغرافه قطر(ورزشگاه الشارجه)

اين ديدار را بايد بازي اميد و نااميدي ناميد، هر دو تيم ليگ قهرمانان را با شكست آغاز كردند و اكنون شكست در اين بازي با توجه به حضور دو تيم قدرتمند ديگر در گروه مي‌تواند كار آن‌ها را بسيار دشوار كند. در هر صورت الشارجه در اين بازي خانگي به دنبال سه امتياز است اما الغرافه هم پس از شكست تلخ خانگي به دنبال حفظ اعتبار در ليگ قهرمانان آسياست.

اين رقابت‌ها روز چهارشنبه نيز با برگزاري ديدارهاي گروه سوم و چهارم پيگيري مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)