مرجع خبری پرسپولیس : سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرد كه پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم در ليگ قهرمانان آسيا است.

 به نقل از سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، نه فقط بالا بردن كيفيت ليگ قهرمانان آسيا بلكه حضور همزمان استقلال و پرسپوليس در بازيهاي اين فصل باعث شد تا ركورد تازه اي از تماشاگران به جا بماند.
تا روز پنجم بازي هاي ليگ قهرمانان سال 2009 ميزان تماشاگران در استاديوم ها رشد چشمگيري داشت و از تعداد تماشاگران بازيهاي ليگ قهرمانان در پنج روز اول سال 2008 بالاتر زد.
در فصل 2008 تا آخر روز پنجم بازي ها تنها 875و686 در هفتاد بازي انجام شده گروهي به استاديوم ها آمدند در حالي كه در پنج بازي اين فصل تا به اينجا 493و903 نفر به ورزشگاه ها آمده اند.
سال گذشته معدل تماشاگران در هر بازي 893و8 نفر بود كه امسال با 22 درصد افزايش براي هر بازي معدل 437و11 نفر به ثبت رسيد. البته در اين ميان استقلال و پرسپوليس بيشتر از هر باشگاه ديگري تواستند تماشاگر به استاديوم بياورند.

پرسپوليس در بازي با شارجه كه 3-1 برنده شد پنجاه و پنج هزار تماشاگر در استاديوم آزادي داشت تا بيشترين تعداد تماشاگر در بازيهاي اين فصل ليگ قهرمانان را به نام خود كند. آنها در بازي با الغرافه هم 53 هزار تماشاگر به استاديوم كشاندند كه دومين بازي پرتماشاگر ليگ قهرمانان در بازي هاي اين فصل شد.
در رده بندي بازي هاي پرتماشاگر تا روز پنجم بازيهاي فصل استقلال – الجزيره در رده سوم است. اين بازي روز 18 مارچ – 18 اسفند برگزار شد تا 40 هزار تماشاگر حاضر شاهد تساوي 1-1 دو تيم باشند.
در شرق آسيا چيني ها بهترين ركورد را بدست آوردند. بيجينگ گوان در برد 1-0 برابر اولسان هيونداي كره جنوبي در روز 22 آپريل – 2 ارديبهشت نزديك به 32 هزار نفر را روي سكوها داشت و در روز پيروزي 2-0 مقابل نيوكاسل جتز نيز همين تعداد تماشاگر را به استاديوم كشاند.
در همين رده بندي الغرافه قطر با 500 تماشاگر در بازي با الشاب در دوحه در پايين ليست قرار گرفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)