پرسپولیس از سال 1393 تا 1399، سه بازی در مقابل تیم النصر داشته که دو بازی به پیروزی و برد پرسپولیس ختم شده است. اما اکنون در سال 1402، تیم عربستانی النصر با حضور ستاره‌های فراوان و قدر خود در مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.
کریستیانو رونالدو، امریک لاپورت، اوتاویو ادمیلسون و سادیو مانه، تنها تعدادی از بازیکنان مطرح این تیم هستند. در چنین شرایطی، تیم پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند حمایت هواداران خود است تا با نیرویی مضاعف به مصاف این تیم قدر و پرستاره برود.هم اکنون یاران رونالدو به ایران رسیده‌اند اما تمامی جزئیات حضور و سفرشان، از اینترنت گرفته تا شرایط ورزشگاه آزادی با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده است.

البته سرخ‌پوشان پایتخت فصل گذشته توانستند در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمانی برسند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند؛ آن‌ها با عنوان تیم سرگروه در گروه پنجم حضور دارند. تیم پرسپولیس با عملکردی که از خود نشان داده است، می‌تواند با حفظ روحیه و تلاش بیشتر نتیجه‌ای مطلوب را در این بازی کسب کند. بزرگترین کاری که هواداران این تیم می‌توانند انجام دهند، حمایت و پشتیبانیشان است.

چگونه می‌توان در بازی پرسپولیس و النصر، کنار پرسپولیس بود؟
دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. دلیل این اتفاق، تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا بود که با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای این باشگاه از حضورهوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد. تیم پرسپولیس نیز از این اتفاق ابراز ناراحتی نموده، زیرا در این بازی حساس حضور تماشاگران تاثیر مثبتی بر روند بازی می‌گذاشت.

بیمه‌دات‌کام به عنوان حامی رسمی پرسپولیس، تلاش کرده تا گامی مثبت در مسیر همراهی پرسپولیس در این بازی تاریخی بردارد. این مجموعه زیرساختی فراهم کرده تا هواداران پرسپولیس بتوانند به راحتی از تیم محبوبشان حمایت کنند. اگر علاقمند حمایتتیم محبوبتان هستید، در ادامه توضیحات بیشتری به شما ارائه شده است.

بیمه دات کام، همراه پرسپولیس در مقابل النصر

هواداران پرسپولیس، همواره این دغدغه را دارند که چگونه بصورت مستقیم از تیم محبوب خود حمایت کنند. باشگاه پرسپولیس نیز همواره به فکر این است که چگونه از حمایت و عشق طرفداران قدردانی کند. بیمه ‌دات ‌کام برای هواداران پرسپولیس یک کد تخفیف ویژه در نظر گرفته است که برای خرید انواع بیمه‌نامه قابل استفاده است. از طرفی دیگر، بخش عمده سود فروش‌های ثبت شده با این کد، به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز می‌شود.
برای حمایت از تیم خود تنها کافی است، به صفحه کمپین هواداران بیمه دات کام مراجعه نمایید و تنها با چند کلیک، حامی تیم محبوب خود شوید.

طرفداران تیم پرسپولیس با خرید بیمه از بیمه ‌دات ‌کام با یک تیر چند نشان می‌زنند؛
هم ارزان‌تر خرید می‌کنند، هم حمایت مالی خود را مستقیم به دست تیم محبوبشان می‌رسانند، هم انرژی مضاعفی می‌شوند برای تیم پرسپولیس در مصاف با النصر، از طرفی از خدمات ویژه این سامانه از جمله پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان مقایسه قیمت و خدمات 20 شرکت مختلف بیمه‌ای، صدور سریع و ارسال رایگان بیمه نامه نیز بهره‌مند می‌شوند.
بیمه دات کام، افتخار این را داشته تا دو سال متوالی حامی و اسپانسر تیم محبوب و بزرگ پرسپولیس باشد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در آخرین دیدار خود با شریفیون مدیرعامل شرکت بیمه دات کام اظهار داشت: “تجربه همکاری با بیمه دات کام در فصل قبل که همچنان نیز ادامه دارد، تجربه خوب و دلچسبی بود چرا که منفعت برای سه گروه ایجاد شد:
گروه اول هواداران بودند که دغدغه اصلی باشگاه هستند. بیمه دات کام به خوبی توانست خدمات ویژه هواداری را به این گروه ارائه کند تا شاید بتوانیم بخشی از حمایت‌های همه جانبه هواداران را جبران کنیم.
گروه دوم باشگاه بزرگ پرسپولیس بود که توانست درآمد قابل توجهی از این همکاری مشترک به دست آورد. همچنین شرکت بیمه دات کام که بازخورد مناسبی از فضای تبلیغاتی ایجاد شده از اسپانسرینگ پرسپولیس به دست آورده بود. با جمیع جوانب برای فصل جدید به توافقات لازم رسیدیم تا به امید خدا بتوانیم گام بزرگ دیگری در راستای خدمت به این باشگاه بزرگ و هواداران بی شمار آن برداریم.”

ترکیب احتمالی تیم‌های پرسپولیس و النصر

ترکیب احتمالی تیم النصر:
نواف العقیدی، سلطان الغنام، لاپورت، محمد آل فتیل (عبدالله العمری- علی لاجامی)، الکس تلس (محمد قاسم)، بروزوویچ، الخیبری، صلیهم (سامی النجعی، اوتاویو- تالیسکا)، سادیو مانه، عبدالرحمن غریب، رونالدو
ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و وحید امیری

شرایط ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و النصر
در چند هفته اخیر انتقادات زیادی به وضعیت چمن این ورزشگاه شده و حواشی بسیاری را به دنبال داشته است. طبق آخرین اخبار، مهیار عسگریان، مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، درباره وضعیت استادیوم آزادی این چنین توضیح داده است: خوشبختانه همانطور که وعده داده بودیم، زیرساخت‌های مورد نیاز برای بازی‌های آسیایی تجهیز و نصب شده است. بحث اتاق کنترل دوپینگ، اتاق VAR، نصب سکوهای طبقه اول انجام شده و آزادی برای بازی پرسپولیس و النصر کاملا آماده است. او همچنین در خصوص شرایط چمن استادیوم که مورد انتقاد بسیاری از مربیان و بازیکنان قرار داشت؛ گفت: خوشبختانه از ۲۰ روز گذشته از طریق دوستان و مشاوره‌هایی که داشتیم، اقدامات سریع و موثری انجام دادیم و همین حالا هم اقدامات در حال انجام است.
به امید برد تیم پرسپولیس در مقابل النصر با حمایت و همدلی شما عزیزان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)