پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با نتیجه‌ای پرگل امیدهای این باشگاه را شکست داد.

محسن مسلمان در دقیقه 10،امید عالیشاه 23 ،هادی نوروزی 45،میلاد کمندانی در دقیقه 48 و  علی علیپور 55 و 90 برای پرسپولیس در این بازی گل زدند.

 

نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و امیدهای پرسپولیس در حالی برگزار شد که سرخ پوشان که در این بازی لباس‌های نارنجی به تن کرده بودند با ترکیبی متفاوت نسبت به نیمه اول به بازی آمدند. شاگردان برانکو در این نیمه با ترکیب سوشا مکانی ، رضا خالقی فر، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، میلاد کمندانی، فرشاد احمد زاده،‌علی علیپور و جری بنگستون وارد زمین شدند.

* محسن بنگر در اواسط نیمه دوم جای خود را به سیدعلی فاطمی داد.

* گل‌های پرسپولیس در نیمه دوم را میلاد کمندانی و علی علیپور به ثمررساندند.

* در دقایقی از بازی محسن بنگر دچار مصدومیت شد اما این بازیکن خوشبختانه توانست به بازی ادامه دهد تا نشان دهد مصدومیتش جدی نیست.

* بابک حاتمی مدافع پرسپولیس هم در این بازی به دلیل تکل خشنی که از بازیکن تیم امید پرسپولیس دچار مصدومیت شد که این بازیکن هم توانست به بازی برگردد.

 

*  احمد نوراللهی از آمادگی بالایی برخوردار بود و این موضوع خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب آهن محسوب می شود.

* به دلیل تاریکی هوا نورافکن‌های ورزشگاه درفشی‌فر روشن شد.

* یک هوادار معلول پرسپولیس در کنار زمین حاضر شد تا این بازی را بتواند از نزدیک تماشا کند.

* به دلیل برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم مهدی نفر هواداران تیم پرسپولیس به قرائت فاتحه برای این مرحوم پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)