پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا سرمربی این تیم برای نشستن روی نیمکت تیمش در دیدار با ماشین‌سازی مشکلی نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و هشتمین دیدار فصل خود، روز سه شنبه از ساعت ۲۱:۱۵ در تبریز به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که با حکم کمیته انضباطی، یحیی گل‌محمدی از همراهی تیمش محروم است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است: «کمیته انضباطی در خصوص بدرفتاری یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در مقابل داور مسابقه در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر تیم گل‌گهر سیرجان که مطابق مستندات تصویری او با هل دادن داور چهارم مراتب اعتراض خود را بیان داشته است، اعلام کرد پس از بررسی سایر مستندات و با توجه به سابقه مشارالیه، عمل یحیی گل محمدی در مقابل مقام رسمی مسابقه را تخلف تشخیص داده و به استناد مواد ۱۳ و ۵۵ مقررات انضباطی و با رعایت مواد ۹۳ و ۹۴ همین مقررات، او را به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر به مدت شش ماه به همراه۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.»

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز امیدوار است تا محرومیت سرمربی سرخپوشان بخشیده شود تا او بتواند در بازی فردا روی نیمکت تیمش بنشیند. باشگاه پرسپولیس روز گذشته نیز لایحه دفاعی خود را ارسال کرده تا بتواند از حضور سرمربی خود روی نیمکت بهره ببرد.

سرخپوشان به این موضوع اشاره کردند که داور سرمربی تیم را اخراج نکرده و طبق نظر او جریمه کارت زرد کافی بوده است. از طرفی برخی سرمربیان تیم های دیگر رفتار تندتری داشتند که با جرایمی مواجه نشده اند. در همین راستا سرخپوشان منتظر شنیدن خبر بخشیده شدن سرمربی خود هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)