خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه آماده‌سازی خود برای لیگ برتر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه “خیریه عمل” تمرین کرد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر ژوزه و دستیارانش 90 دقیقه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

پس از انجام کارهای بدنی، تمرین‌های ترکیبی و همچنین تمرین حمله به دفاع و سانتر از جناحین در دستور کار شاگردان ژوزه قرار گرفت.

در تمرین سانتر از جناحین بازیکنان به دو گروه مهاجمان و مدافعان تقسیم شده بودند که این دو گروه در هر توپی که به روی دروازه ارسال می‌شد، با هم کری می‌خواندند.

 

مهرزاد معدنچی و میثم نقی‌زاده به دلیل مصدومیت تمرین‌های اختصاصی را دنبال کردند. غلامرضا رضایی هم پس از حضور در تمرین‌های گروهی، اختصاصی کار کرد. حمیدرضا علی‌عسگر نیز که با مصدومیت مواجه است جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد. این بازیکن به دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن نمی‌رسد.

 

* فرزند محسن بنگر در محل تمرین حضور داشت.

 

* ژوزه از بازیکنان می‌خواست تمرینات را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

 

* مهرزاد معدنچی که از ناحیه گردن آسیب دیده بود، با محافظ مخصوص دور زمین اختصاصی دوید.

 

* دروازه‌بانان 40 دقیقه زیر نظر ناجی مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به تمرین پرداختند و سپس در تمرینات گروهی شرکت کردند.

در پایان تمرین هم مانوئل ژوزه برای سه چهار بازیکن خود تمرین ضربه ایستگاهی را در نظر گرفت.

در اواخر تمرین مراسم کوچکی برای به مناسبت تولد مهرزاد معدنچی گرفته شد و بازیکنان به این خاطر به او تبریک گفتند. حدود 20 تماشاگر در ورزشگاه خیریه عمل این تمرین را از نزدیک دیدند.

 

* 15 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

 

* خنده‌های ژوزه و دست‌زدن‌های او برای بازیکنان از نکات قابل توجه بود. سرمربی پرسپولیس همچنین دقایقی با توپ در وسط زمین به کارهای نمایشی پرداخت.

 

* سانترهای مواج مهدوی کیا باعث شد بارها ژوزه او را تشویق کند. مهدوی کیا در هنگام سانتر کردن ایرادهایی را از توپ‌های آل اشپورت گرفت. وی اعلام می‌کرد مسیر این توپ‌ها روی هوا تغییر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)