پرسپولیس نیوز : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در اولین دیدار دوستانه خود در ضیافت شام استاندار اردبیل شرکت کرد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه امروز با 3 گل دانشگاه آزاد اردبیل را شکست داد اما طبق هماهنگی‌های انجام شده پرسپولیسی‌ها پس از این بازی به محل آب‌درمانی ایرانیان سرعین رفتند و پس از یک ساعت استراحت در ضیافت شام استاندار اردبیل در هتل لاله شرکت کردند.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از پرسپولیسی‌ها بابت انتخاب اردبیل به عنوان برگزاری اردوی تدارکاتی سرخپوشان از علی دایی به عنوان یک اردبیلی و افتخار فوتبال ایران و آسیا تقدیر و تشکر کرد.

در این ضیافت نیز علی دایی از حمایت‌های مسئولان استان اردبیل و مخصوصاً سرعین برای برگزاری اردوی پرسپولیس به نحو احسن تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این ضیافت به تمام بازیکنان و دستیاران دایی کتاب حافظ و یک جانمازی سفری اهدا شد، اما به علی دایی به پاس زحماتش برای فوتبال اردبیل و فوتبال ایران تابلو فرشی نفیس اهدا شد.

همچنین بازیکنان پرسپولیس که امشب در هتل سپید سرعین میزبان صبایی‌ها بودند، برخورد بسیار گرمی با بازیکنان این تیم داشتند.

بازیکنانی از جمله پیروز قربانی و بیات از بازیکنان صبا با دیدن دایی و بازیکنان به سمت آنها آمدند و برخورد گرمی با سرخوشان داشتند.

همچنین طبق برنامه دایی، پرسپولیسی‌ها فردا پنج‌شنبه دو جلسه تمرین می‌کنند و جمعه به استراحت خواهند پرداخت.

پرسپولیسی‌ها در دومین دیدار خود شنبه در آستارا میهمان تیم وحدت هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)