پرسپولیس نیوز : 90 درصد هواداران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم پرسپولیسی هستند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در حالی تا ساعتی دیگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود که در حال حاضر نزدیک به 13 هزار نفر در این ورزشگاه حضور دارند که 90 درصد آنها هواداران پرسپولیس هستند و ظرفیت ورزشگاه هم پر شده است.

پیش از آغاز بازی، نیلسون نخستین بازیکنی بود که به همراه بهزاد غلامپور و علیرضا حقیقی دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

هواداران تیم پرسپولیس بعد از این‌که بازیکنان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند در شعارهای خود چندین بار به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اشاره می‌کردند و برای رقیق دیرینه‌ی خود کری می‌خواندند.

چاق‌ترین پسر ایران که سال گذشته در همین ورزشگاه و پس از انداختن عکس یادگاری با علی کریمی نامش بر سر زبان‌ها افتاد در این بازی هم در کنار زمین نشسته و چند تن از بازیکنان پرسپولیس با او خوش و بش کردند.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفش‌گری، قاسم دهنوی، پیام صادقیان، امید عالیشاه، محمدرضا خلعتبری و سید مهدی سیدصالحی.

ترکیب صبای قم: مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، روزبه چشمی، کیوان امرایی، محسن بیات، فرید کریمی و رضا عنایتی.

روی نیمکت سرخ‌پوشان هم بازیکنانی چون علیرضا حقیقی، رضا حقیقی، حمیدرضا علی‌عسگر، محمد نوری، رضا نورمحمدی، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی حضور دارند.

 

 * ترافیک تقریبا سنگینی در اطراف ورزشگاه یادگار امام قم وجود داشت که هر چه به شروع بازی نزدیکتر می‌شدیم ترافیک روان‌تر می‌شد.

* نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس به محض ورود به زمین با جانبازان و معلولانی که کنار زمین حضور داشتند خوش و بش و دقایقی با چاق‌ترین پسر ایران صحبت کرد. بعد از نیلسون علیرضا حقیقی هم به سمت چاق‌ترین پسر ایران رفت و دقایقی با او گفت‌وگو کرد. این مسئله شامل اکثر بازیکنان پرسپولیس شد و تقریبا تمام شاگردان دایی به سمت «محسن» رفتند.

* یکی از هواداران پرسپولیس که مشغول تشویق نیسلون بود صندلی زیر پایش شکست و دچار آسیب‌دیدگی شد.

* بازیکنان پرسپولیس زمانی که وارد زمین شدند به سمت بازیکنان صبا رفتند و با آنها خوش و بش کردند. گرم گرفتن رضا عنایتی با اکثر بازیکنان پرسپولیس از نکات جالب بود.

* رضا عنایتی مهاجم صبا به شدت از سوی تماشاگران تیم مورد تشویق قرار گرفت و محبو‌ب‌ترین بازیکن صبا نزد هواداران بود.

*یونس شاکری مهاجم پرسپولیس دقایقی با نیمکت‌نشینان صبا به خوش و بش پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس به محض ورود به زمین زیر نظر مولایی، محمد دایی، منافی و باقری به تمرین پرداختند.

* یونس شاکری و میلاد غریبی دو بازیکنی بودند که از لیست 18 نفره پرسپولیس برای بازی با صبا خط خوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)