پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در سالن ورزشگاه چمران وزنه‌های سبک زدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی 10 روزه خود در رامسر صبح امروز به سالن بدنسازی ورزشگاه شهید چمران رفت و پس از گرم کردن به زدن ضربه‌های سبک پرداختند. البته با توجه به بازی دوستانه بعد از ظهر امروز علی دایی در اوایل تمرین امروز غایب بود و در هتل برای بازی بعد از ظهر برنامه‌ریزی می‌کرد.

*مسابقه پینگ‌پنگ جواد منافی با بهزاد غلامپور و کادر پزشکی امروز در نوع خود جالب بود و به همین دلیل این رقابت و کری‌خوانی جو خاصی را به تمرین امروز داده بود.

*استقبال شدیدی از کاروان سرخ‌پوشان در محل اقامت این تیم و همچنین مقابل در ورزشگاه شهید چمران صورت گرفت. علی ‌دایی محبوبیت خاصی بین هواداران داشت.

*در محوطه محل اقامت کاروان تیم پرسپولیس بنرهای بزرگی از علی دایی و این تیم وجود دارد.

*بازیکنان پرسپولیس پس از ورود به سالن بدنسازی زیرنظر مربی بدنساز به دویدن استقامتی و کار با وزنه پرداختند.

*محمد دایی و رضا فروزانی مربیان پرسپولیس به صورت اختصاصی به کار با وزنه پرداختند.

*پس از حدود 40 دقیقه از شروع تمرین سرخ‌پوشان علی‌ دایی به جمع اعضای کادرفنی اضافه شد و تمرین بازیکنان پرسپولیس را  زیرنظر گرفت.

*در سالن بدنسازی شهید چمران کری جالبی در 2 بخش بین سرخ‌پوشان وجود داشت. بخش اول مربوط به بازی تنیس روی میز بود که منافی و غلامپور با هم کری داشتند و در قسمت دیگر سالن بازیکنان بلند قامت پرسپولیس مانند بنگر، سیدصالحی، نورمحمدی و حقیقی برای با سر زدن یک لامپ که در ارتفاع بالا قرار داشت کری داشتند که البته هیچکدام از این بازیکنان موفق نشدند برنده شوند.

* آخرین بخش تمرین سرخپوشان به دویدن سرعتی مربوط بود و پس از آن علی دایی چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد و تمرین پس از یک ساعت به پایان رسید. 

* پرسپولیس ساعت 17:30 امروز در دیداری تدارکاتی امروز به مصاف همنام قائمشهری‌اش می‌رود. 

* شاگردان علی دایی چهارشنبه هم یک دیدار تدارکاتی دیگر انجام خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)