مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسي شدن شهاب گردان تنها امضاي مديرعامل ذوب پاي برگه رضايتنامه را نياز دارد.

با توجه به اينكه حضور موفق پرسپوليس در آسيا يك بحث ملي است همانطور كه مسوولان مس رضايتنامه پولادي را براي قرمزها صادر كردند به نظر مي‌رسد ذوبي‌ها هم به خاطر اين بحث قصد دارند رضايتنامه شهاب گردان را براي پرسپوليس صادر كنند.

بايد ديد ظرف روزهای آتی چه اتفاق‌هاي تازه‌اي روي مي‌دهد، آيا ذوب مثل مس رضايتنامه گردان را صادر مي‌كند يا اين دروازه‌بان همچنان در اصفهان ماندگار خواهد شد؟

گردان یک روز پس از حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا در این خصوص می گوید:«قبل از بازي ذوب – استقلال صحبت‌هايي مطرح شده بود اما همه چيز را موكول كرديم به آينده. آينده يعني بعد از پايان اين بازي.  اگر به مرحله بعد صعود مي‌كرديم كه اين انتقال كاملا منتفي مي‌شد. اگر هم نه كه قرار شد بعد از بازي صحبت كنيم.  قبل از این بازی هیچ صحبتی مطرح نشد تا شائبه ای به وجود نیاید.

وی افزود:«پرسپوليسي‌ها دوست دارند به تيمشان اضافه شوم اما من براي اين انتقال موافقت باشگاه ذوب را نياز دارم.»

گردان درباره تمایل خود به ماندن در ذوب آهن یا پیوستن به پرسپولیس گفت : «بايد بگويم تا بعد از بازي  با استقلال هرگز به اين موضوع فكر نكرده بودم. همه‌اش به ليگ قهرمانان آسيا فكر مي‌كردم و به همين خاطر تمركز صددرصد خودم را روي اين موضوع نگذاشتم. حالا هم اين انتقال به توافق دو باشگاه و البته رضايت ابراهيم‌زاده بستگي دارد. اگر اين توافقات بين دو باشگاه انجام شود آن‌وقت بهترين تصميم را مي‌گيرم.»

 

گردان درباره اینکه با ابراهیم زاده صحبت کرده یا خیر؟ تاکید می کند:«شخصا با ايشان حرفي نزدم اما از طريق رسانه‌ها مي‌شنوم كه مسوولان پرسپوليس با او تماس گرفته‌اند. واقعا نمي‌دانم چون من با ذوب قرارداد دارم و در اختيار اين باشگاه هستم. اگر باشگاه صلاح بداند و رضايت بدهد پرسپوليسي مي‌شوم چرا كه حضور قدرتمند تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا يك بحث ملي است و اميدوارم بتوانم در اين بحث ملي به كشورم خدمت كنم.  حالا شرايط با قبل از بازي مقابل استقلال فرق كرده. ما از آسيا حذف شديم اما پرسپوليس درون دروازه مشكل دارد. معتقدم هر تيمي از ايران مي‌رود به رقابت‌هاي بين‌المللي نماينده مردم است و مثل تيم ملي مي‌ماند. اگر ذوب تشخيص بدهد كه به فوتبال ملي كمك كنم مي‌توانم پرسپوليسي شوم.»

دروازه بان ملی پوش و نیمکت نشین ذوب آهن درباره رقابت با دروازه بانان پرسپولیس می گوید: «آقاميثاق از دوستان صميمي و نزديك من است. چندين سال است با هم دوست هستيم و هميشه يك رقيب سرسخت براي من در تيم ملي بوده. متاسفانه فعلا در شرايطي است كه براي هر بازيكني پيش مي‌آيد. ميثاق شرايط مناسبي ندارد اما اگر به پرسپوليس بروم او هم رقيب من است و هم رفيق. اگر بروم رقابت مي‌كنم با ميثاق تا درون دروازه قرار بگيرم.»

 

گردان درباره نیمکت نشنی در ذوب آهن و بازی محمدباقر صادقي اضافه می کند:«خودم خيلي اميدوارم دوباره به تيم ملي دعوت شوم چرا كه در اردوهاي قبلي هميشه توانسته‌ام نظر كادر فني را جلب كنم. من دو سه بازي مصدوم بودم و دو سه بازي هم به ميدان نرفتم. فكر مي‌كنم مربيان تيم ملي بدانند شرايط من چگونه بوده. ما هم از نظر مالي مشكل داشتيم و هم اينكه يكسري حاشيه‌ها براي من اتفاق افتاد كه تنها در فوتبال ايران رخ مي‌دهد.  با تمام اين تفاسير فكر مي‌كنم كادر فني تيم ملي مشكلات را درك كنند تا دوباره به تيم ملي دعوت شوم.»

 

گلر 27 ساله ذوب‌آهن در صورت رضايت منصور ابراهيم‌زاده مي‌تواند پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا همراهي كند. چشم اميد پرسپوليسي‌ها براي جذب گردان، دوخته شده به امضاي مديران ذوب؛ امضايي كه بايد پاي برگه رضايتنامه گردان حك شود. اين امضا مي‌تواند پرسپوليس را به درخشش در رقابت‌هاي آسيايي اميدوار كند و البته دروازه‌بان بلند بالاي ذوب را اميدوارتر. داستان پرسپوليس-گردان وارد فاز تازه‌اي شده، مراحلي كه مي‌تواند طي شود تا گردان را با لباس پرسپوليس ببينيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)