مرجع خبری پرسپولیس : در فاصله یک روز مانده به دربی هفتاد و یکم بد ندیدیم شادی بعد از گل های احتمالی هر کدام از بازیکنان پرسپولیس را بررسی کنیم:

 

1_ علیرضا حقیقی: خدا را چه دیدید، شاید شرایط بازی طوری شد که در دقیقه آخر بازی جلو کشید و با قد و قامت رعنا دروازه رحمتی را گشود. حقیقی احتمالا بعد از گل بین سکوها خواهد رفت و تمام 100 هزار نفر هوادار را بغل می کند!

 

2_ میثاق معمارزاده: شاید باید منتظر یک دراف بلند از میثاق باشیم تا توپ جلوی رحمتی به زمین برخورد کند و برود دقیقا قعر دروازه آبی ها! معمارزاده بعد از این گل به سمت رحمتی خواهد دوید تا رقیبش از شدت ناراحتی بلایی بر سر خودش نیاورد!


3_ حمیدرضا علی عسگری: معمولا وقتی گل می زند پیراهنش را بالا می زند و یک نوشته را به دوربین های تلویزیونی نشان می دهد، شاید هم سمت نیمکت بدود و شادی اش را با استیلی تقسیم کند.


4_ محمد نصرتی: مهمترین گل زندگی اش گل صعود به جام جهانی بود. نصرتی بعد از آن گل با چشمان بسته فقط دوید و مشت هایش را نشان داد! با توجه به شرایطی که برای نصرتی و استقلال پیش از شروع فصل اتفاق افتاد، اگر مدافع پرسپولیس در این مسابقه موفق به گلزنی شود همین شادی را انجام خواهد داد.


5_ علیرضا نورمحمدی: بعد از هر گل 10 متری را می دوم و بعد دیگران را بغل می کند! اگر به استقلال گل بزند احتمالا بیشتر از 10 متر خواهد دوید!


6_ ابراهیم شکوری: تا به حال کسی گل زنی شکوری را با پیراهن پرسپولیس ندیده اما به نظر می رسد اگر گل بزند از شدت خوشحالی یک دور کامل دو پیست تارتان آزادی بدود.


7_ شیث رضایی: سابقه گل زدن در دربی را دارد. معمولا وقتی گل می زند دست راستش را بالا می گیرد و انگشت 59 (انگشت اشاره!) را از انگشتان مشت شده اش جدا می کند! احتمالا در صورت گلزنی در دربی برنامه خاصی برای فرهاد مجیدی خواهد داشت!


8_ مازیار زارع: آنقدر متین و سنگین است که اگر گل 40 متری هم بزند بعید است عکس العمل خاصی از مازیار قایقران شاهد باشیم!


9_ حسین بادامکی: خودش می گوید اگر گل بزند انقدر می دوم و فریاد می کشد تا از هوش برود! پرسپولیسی ها باید در صورت گلزنی حسین مراقب سلامتی هافبک مشهدی هم باشند!


10_ محمد نوری: انگشت اشاره اش را بالا می گیرد و می دود!


11_ غلامرضا رضایی: انگشت اشاره اش را به سمتی نامشخص نشانه می گیرد و می دود!


12_ امیرحسین فشنگچی: همیشه می دود و می خندد! اگر در دربی گلزنی کند احتمالا از خنده روده بر می شود! خودش می گوید برای دربی یک شادی مخصوص طراحی کرده!


13_ سامان آقازمانی: آنقدر که استیلی به بازی او اعتقاد دارد به نظر می رسد سامان شادی اش را با مربی محبوبش تقسیم کند!


14_ علی کریمی: دستش را بالا می گیرد و با لبخندی ملیح شروع به دویدن می کند. از جادوگر تقاضا می کنم این بار که یک گل زیبا به آبی ها زد کمی خونسردی اش را کنار بگذارد!


15_ هادی نوروزی: خودش می گوید اگر گل بزند 20 تا پشتک خواهد زد. البته اگر 19 تا هم بزند هواداران از او قبول می کنند.


16_ وحید هاشمیان: همان شادی مخصوص خودش که بعد از گل های حساس بوندس لیگایی هم تغییرش نداد.


17_ مجتبی شیری: انقدر خجالتی است که احتمالا بعد از گلزنی در دربی سرخ می شود!


18_ جواد کاظمیان: از ما گفتن، جواد می خواهد همه را غافلگیر کند…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)