خبرگزاری پرسپولیس: تمرین امروز سرخپوشان پایتخت از ساعت 9 صبح آغاز شد و ایمون زاید و حمید علی عسگر غایبان این تمرین بودند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خیریه عمل شروع شد و خبرنگاران و اصحاب رسانه به همراه 20 تماشاگر  پرسپولیس از پشت دربهای بسته به تمرین سرخپوشان نگاه می کردند، اما در حاشیه این تمرین لیدرهای پرسپولیس وقتی مشاهده کردند که خبرنگاران و تماشاگران از گوشه و کنار ورزشگاه تمرین را به نظاره نشسته اند آنها را از این امر بازداشتند.

علی پور فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس در اواسط تمرین برای حضور در جلسه انتخاب هیات رئیسه و انجمن فیزیوتراپهای ورزشی محل تمرین را ترک کرد.

در ادامه، در اواخر زمان تمرین با اجازه سعید شیرینی، تماشاگران و خبرنگاران وارد ورزشگاه شدند تا از نزدیک تمرین بازیکنان را تماشا کنند.

امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا، هادی نوروزی، سامان آقا زمانی، مهرزاد معدنچی و کریم انصاری فرد، ضربات کاشته را به سمت دروازه نیلسون و عابدزاده روانه می کردند و  مانوئل و گل محمدی هنگام ضربه زدن بر کار بازیکنان نظارت داشتند.

در پایان، فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس جلسه ای را با لیدرهای این باشگاه تشکیل داد که حضور مانوئل ژوزه در این جلسه نیز از نکات حائز اهمیت بود و تمرین سرخپوشان در ساعت 11 خاتمه پیدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)