مرجع خبری پرسولیس : هواداران پرسپولیس در اواخر دیدار مقابل سپاهان با سر دادن شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال و مسعود عنایت خواستار پاک شدن فوتبال از فساد گریبانگیر آن شدند.

هواداران خشمگین پرسپولیس که از نتیجه دیدار تیمشان مقابل سپاهان اصفهان به شدت ناراحت بودند با سر دادن شعارهایی خواستار جدایی علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال شدند و این پیروزی را به مسعود عنایت رئیس کمیته داوران تبریک گفتند.!

تماشاگران پرسپولیس در شعارهای خود از علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی خواستند تا فوتبال را از فساد موجود در آن پاک کنند. هواداران پرسپولیس با شعار عنایت، پیروزی سپاهان مبارک مبارک، انتقاد خود را از وضع داوری این مسابقه اعلام کردند. طرفداران پرسپولیس همچنین با این شعار که “دایی ما جهانیه، فدراسیون روانیه” انتقاد خود را از وضعیت مدیریت فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

 

 

مهدي رحمتي پيش از آغاز بازي پرسپوليس و سپاهان براي علي دايي سرمربي سابق تيم ملي حلقه‌ گل برد و آن را به گردن دايي انداخت.

* علي دايي نيز به سمت امير قلعه‌نويي رفت و به او خوشامد گفت.

*محسن قهرماني داور مسابقه در دقيقه 2 به علي دايي سرمربي پرسپوليس تذكر داد. اين يكي از سريع‌ترين تذكرهاي داوران به سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري بود. داور اين ديدار به دنبال اعتراض‌هاي مكرر دايي در دقيقه ‪ ۲‬با توقف بازي از سرمربي تيم پرسپوليس خواست تا در منطقه مجاز قرار گرفته و تنها به هدايت تيم خود بپردازد.

*آلودگي هواي تهران و ابهام در برگزاري مسابقه باعث شد تماشاگران كمي به ورزشگاه بروند و تا دقيقه 25 همچنان بر تعداد تماشاگران افزوده مي‌شد.

* افشين قطبي سرمربي تيم ملي نيز يكي از تماشاگران ويژه‌ اين مسابقه بود.

 

* پس از اینکه بازیکنان دو تیم بدن های خود را گرم کردند علی دایی که قصد داشت به همراه تیمش وارد رختکن شود از سوی تماشاگران سپاهان مورد اهانت قرار گرفت.

* علیرضا نورمحمدی و هادی نوروزی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه مدیران و مسئولان دو تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

* پیش از آغاز مسابقه سیدمهدی رحمتی دروازه بان سپاهان با دسته گلی به سمت علی دایی رفت و آن را گردن سرمربی پرسپولیس انداخت. سید جلال حسینی، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری و … دیگر بازیکنانی بودند که پیش از ورود به زمین مسابقه به سمت علی دایی رفتند اما جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس از رفتن به سمت دایی خودداری کرد.

* محمد نوری، مجتبی شیری، علی عسگر و سپهر حیدری بازیکنان پرسپولیس بودند که پیش از آغاز مسابقه به سمت امیر قلعه نویی رفتند.

* امیر قلعه نویی که از ابتدای مسابقه روی نیمکت تیمش نشسته بود از دقیقه 5 در کنار زمین حاضر شد و همانند علی دایی از کنار خط طولی زمین تیمش را هدایت می کرد. این دو مربی همانند کمک داور در تمام صحنه ها قضاوت می کردند که در دقیقه 6 اعتراض علی دایی و آفساید باعث شد از سوی محسن قهرمانی داور مسابقه با تذکری جدی مواجه شود.

 

هواداران پرسپوليس پس از اينكه تيمشان گل سوم را از سپاهان دريافت كرد عليه علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال شعار سر دادند وخواهان جدايي او از فوتبال شدند. شمار ديگري از هواداران پرسپوليس عليه مسعود عنايت رئيس كميته داوران شعار دادند.

*مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي در جايگاه خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفت و گو كرد.

 

چهار بازیکن پرسپولیس و سپاهان تست دوپینگ دادند

 

پس از پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان به قید قرعه از چهار بازیکن این دو تیم در اتاق دوپینگ ورزشگاه آزادی تست گرفته شد. خسرو حیدری و هاشیم بیگ زاده از تیم سپاهان و محمد نوری و حمید علی عسگر از تیم پرسپولیس نفراتی بودند که در پایان دیدار تست دادند.

از سوی دیگر تماشاگران تیم پرسپولیس تا دقایقی بعد از مسابقه ضمن شعار علیه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران، داوران این مسابقه از حبیب کاشانی خواستند به این مشکل رسیدگی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)