مرجع خبری پرسپولیس : پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) تعدادی از مسوولان، اعضای کادر فني و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت هفته دفاع مقدس از آسایشگاه ثارالله، ویژه جانبازان قطع نخاعي ديدار کردند.

 
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه؛ حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه، علی دایی سرمربی و حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس، محمد رسايی، معاون اجرایی، منصور بیک محمدلو، مدیر  روابط  عمومی به همراه سپهر حیدری، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگر و امیر حسین فشنگچی به عنوان نمایندگان بازیکنان پرسپوليس در این بازديد حضور داشتند.

 

سرخ پوشان با دسته گل و شیرینی به دیدار حدود 20 جانباز حاضر در این مجموعه رفتند و با حضور در اتاق هاي آنها دقايقي را در كنار جانبازان گذراندند. در جریان این دیدار، گفت و گوهایي درباره دوران دفاع مقدس و البته فوتبال و باشگاه پرسپوليس، میان میزبانان و مهمانان برقرار بود.

 

 

 

پرسپوليسي ها روز اول مهر را علاوه بر حضور در آسايشگاه جانبازان،‌ به بازديد از دو مدرسه و مركز آموزشي به مناسبت بازگشايي مدارس گذراندند.

 

حواشی دیدار پرسپولیسی‌‌ها از آسایشگاه جانبازان/ اتاقي پوشيده از عكس و پوستر پرسپوليسي ها

 

حضور پرسپوليسي ها در آسايشگاه جانبازان قطع نخاعي با حاشيه هاي جالب توجهي همراه بود.

 

– یکی از جالب ترین اتفاق هاي این بازدید برای پرسپولیسی‌ها ملاقات با جانبازی بود که تمام اتاقش پر بود از عکس و پوسترهای پرسپولیس و پرسپوليسي ها. موسي سلامت، جانباز قطع نخاعي كه از طرفداران پر و پا قرص پرسپوليس است اتاق خود را به شكل جالب توجهي با عكس همرزمان خود در دوران دفاع مقدس و نيز بازيكنان تيم محبوبش پوشانده است.

 

در گوشه‌ای از این اتاق یک پرچم ایران در کنار پرچم پرسپولیس نيز نصب شده بود.

 

جالب آنكه این جانباز قطع نخاع تا آنجا که بتواند در بازی‌های پرسپولیس به استادیوم می‌آید و بسیاری از داربی‌های تهران را از نزدیک دیده است.

 

سرخ پوشان مدت طولانی را محو تماشای این اتاق و همچنین کلیپی شدند که توسط این جانباز از عکس‌هایش با بازیکنان تیم پرسپولیس در ادوار مختلف تهیه شده بود.

 

– از نكات ويژه ديگر اينكه در این ملاقات بحث فنی میان میزبانان و میهمانان برقرار می‌شد. علی دایی سرمربی تیم بیش از سایرین با سوالات و نظرات رو به رو شد و چنان پرحرارت به سوالات جواب می‌داد که گویی در حال پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی و خبرنگاران است.

 

– بازديد از آسايشگاه جانبازان براي بازيكنان پرسپوليس فضاي متفاوت و حال و هوايي خاص را بوجود آورده بود. دایی و دیگر اعضای تیم در خلال گفت و گو با جانبازان از آنها در مورد حال و هوای جنگ و عملیاتی که این جانبازان در آن‌ها به درجه جانبازی نائل آمده بودند و چگونگي مجروحيت هايشان می‌پرسیدند.

 

– در پایان بازدید، پرسپولیسی‌ها و جانبازان آسایشگاه ثارالله در حیات این مجموعه عکسي دسته جمعی به يادگار گرفتند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)