جمعی از هواداران پرسپولیس قرار گذاشتند فردا جلوی درب فدراسیون فوتبال تجمع کنند.

ببعد از اینکه طرفداران استقلال تهران برای اعتراض به وزیر ورزش جلوی درب وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند؛ حالا هواداران پرسپولیس در اعتراض به برخی اقدامات که در سازمان لیگ و هیئت فوتبال رخ داده قرار گذاشتند فردا جلوی درب فدراسیون فوتبال تجمع کنند.

متنی که در صفحات مجازی پرسپولیسی دست به دست می شود به شرح زیر است:
 
وعده ما فردا (چهارشنبه) ساعت 11 مقابل درب فدراسیون فوتبال

تجمع عظیم هواداران پرسپولیس

هیچ شکی نیست که ایجاد آشوب و همهمه و ناامنی در شهر کار بسیار زشتی است و ما هواداران پرسپولیس هیچ گاه از این حرکات انجام نداده و نخواهیم داد. ما از ابتدای فصل نقل و انتقالات با وجود نا ملایمتی ها و تبعیض های برخی نهادهای مسئول، امور خود را به باشگاه واگذار کردیم و به نهاد های مسئول ارزش قائل شدیم و به آن ها اعتماد کردیم. اما حالا دیگر طاقت چهل میلیون هوادار پرسپولیس به سر آمده است. هوادارنی که در سرما و گرما همواره حامی تیم ملی کشورشان بودند چندی پیش با ناملایمتی و توهین های ادامه دار از سوی سرمربی تیم ملی روبرو می شوند و حالا هم با اشتباهات عمدی برخی از مسئولان فوتبال!

از این رو ما هواداران پرسپولیس، فردا ( چهارشنبه) با تجمع عظیم در مقابل درب فدراسیون فوتبال به روشی کاملا مسالمت آمیز به مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال تهران اعتراض خواهیم کرد و به دنبال احقاق حقمان خواهیم بود. پس وعده تمام پرسپولیسی ها فردا ساعت 11 مقابل درب فدراسیون فوتبال. حضور هر پرسپولیسی در تجمع فردا، غیرت، عظمت و اعتراضش به اتفاقات اخیر را نشان می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)