خبرگزاری پرسپولیس : با به تعویق افتادن بازی داماش مقابل استقلال علاوه بر در آمدن صدای تیم های سپاهان و داماش پرسپولیسی ها هم به رفتار متناقض فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در قبال این دو تیم  و تبعیض هایی که بین آنها قائل می شوند شاکی و ناراحتند.

پرسپولیسی ها می گویند یک هفته قبل از دربی تهران و رویارویی با استقلال زمانی که باید برای دیدار با داماش به رشت می رفتند از سازمان لیگ تقاضای تغییر ورزشگاه  و محل بازی راداشتند و خواستار این بودند تا به جای زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی در چمن طبیعی ورزشگاه سردار جنگل بازی کنند اما هر چه رایزنی کردند با درخواست آنها موافقت نشد و  نهایتا در این ورزشگاه شکست خوردند.

از طرفی پرسپولیسی ها می گویند در زمان برگزاری اجلاس تهران در شهریور ماه گذشته زمانی که قرار بود برای دیدار با فولاد به اهواز سفر کنند با وجود نبودن پرواز به اهواز در زمان مورد نظر پرسپولیسی ها سازمان لیگ با درخواست این باشگاه مبنی بر تعویق این دیدار موافقت نکرد و حتی اعلام کرد اگر پرواز نیست با قطار به اهواز با فاصله 900 کیلومتری سفر کنید!

حالا و در آستانه دیدار داماش مقابل استقلال  و در حالی که آبی ها می توانستند عصر دیروز با اتوبوس به رشت بروند و پس از طی 5-4 ساعت به شهر محل بازی برسند از این کار صرف نظر کردند تا یکی روز دیرتر با هواپیما به رشت بروند و سازمان لیگ هم مجبور به تعویق یک روزه بازی شود!

از طرفی ظاهرا سازمان لیگ به یکباره محل انجام بازی را هم تغییر داده و استقلال بر خلاف پرسپولیس در چمن طبیعی ورزشگاه سردار چنگل بازی خواهد کرد که این مساله هم موجب دلخوری و گلایه پرسپولیسی ها از سازمان لیگ شده است.

رخ دادن این اتفاقات در روز پایانی نیم فصل اول حالاحرف و حدیث های بسیاری را باعث شده چرا که قرار است استقلالی ها هم یک روز بیشتر استراحت کنند هم اینکه با اطلاع از سایر نتایج مدعیان به میدان بروند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)