دوشنبه 19 اسفند (17:22)

مرجع خبری پرسپولیس : نیش زدن شیری کار هر زنبوری نیست !

سال ها انتظار برای مشاهده پرسپولیس آسیایی فردا با سوت آغار دیدار پرسپولیس و الشارجه به اتمام می رسد تا التهاب برای رسیدن به نخستین قهرمانی نزد میلیون ها هوادار این تیم بالا بگیرد . هر چند پرسپولیس یک بار با شکست المحرق بحرین عنوان قهرمانی رقابت های حذفی آسیا ( که آن زمان به جام در جام آسیا معروف بود ) را از آن خود کرد اما خالی بودن جای کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان بد جوری در ویترین افتخارات پر افتخارترین تیم ایران خود نمایی می کند . فردا از ساعت 15 ارتش سرخ پایتخت در نخستین دیدار دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانی آسیا به مصاف الشارجه امارات می رود .
این در حالی است که نخستین بار از زمان شروع فصل تیم فوتبال پرسپولیس با کلیه نفرات (منهای میثاق معمارزاده ) آماده این دیدار می شود و این قطعا برای هواداران قرمز پوش خبر خوشحال کننده ای است . نلو وینگادای پرتغالی که در مجموع 5 دیدار قبلی لیگ که به عنوان سرمربی روی نیمکت سرخپوشان نشسته عملکرد ناامید کننده ای داشته نیک می داند هر نتیجه ای جز کسب سه امتیاز مسابقه او را به چهره ای ناکام و غیر قابل دوست داشتن در میان هواداران این تیم تبدیل می کند . شاید به همین دلیل است که وینگادا طی روزهای اخیر مدام از پیروزی و ارائه یک بازی تهاجمی سخن می گویند هر چند پیش از دیدار با مقاومت سپاسی هم چنین وعده ای را از زبان آقای سرمربی شنیده بودیم !

 وینگادا برای رسیدن به هدف یعنی کسب سه امتیاز در نخستین گام ابزار  زیادی در اختیار دارد که تنها کافیست راه استفاده از این ابزار را بداند . با نگاهی به اسامی تیم سرخپوش پایتخت و مشاهده نام های چون : کریمی  ، خلیلی ، باقری ، پتروویچ ، رضایی ، زارع و نوری کاملا روشن است که این تیم برای موفقیت در رقابت های آسیایی چیزی کم ندارد . به این نفرات نام های جوانی چون سپهر حیدری ، علیرضا محمد و مجتبی شیری را هم اضافه کند تا توان نفری این تیم برای شما مسجل شود .
سرخپوشان پایتخت که حالا دست از قهرمانی لیگ شسته اند با تمام تمرکز و توان خود راهی رقابت های آسیایی می شوند و اگرچه نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه بازی های آسیایی برای سال بعد دارند اما ناگفته پیداست هدف اصلی آن ها حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی و صعود از دور گروهی این رقابت هاست . در این بین شیطنت های بعضی مطبوعات و رسانه ها طی چند روز اخیر جو ملتهبی را در اردوی این تیم بوجود آورده . خبر انتشار لیست مازاد پرسپولیس اگرچه خیلی زود از سوی سرمربی و تمامی اعضای اجرایی باشگاه تکذیب شد اما چه کسی است که نداند وینگادای پرتغالی اعتقادی به بسیاری از ستارگان سرخپوش ندارد ؟
به هر حال میزبانی سرخپوشان در نخستین دیدار آسیایی و پتانسیل بالقوه نفری این تیم را به پر شانس ترین نماینده کشورمان در روز نخست رقابت های آسیایی تبدیل کرده و با حمایت صد هزار نفری هواداران تصور یک آغاز مقتدارنه برای ارتش سرخ پایتخت گزاف نیست . تنها چیزی که حالا هواداران از این تیم توقع دارند فقط یک جمله است : ” پرسپولیس  ، سیلی اول را محکم بزن ” . به هر حال فاصله فوتبال ما با امارت آنقدر هست که جسد این شیر خسته هم کندوی زنبورهای سفید را به نابودی بکشاند . نیش زدن شیر کار هر زنبوری نیست …

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)