مرجع خبری پرسپولیس : در دومین هفته از نهمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران فردا پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان استقلال اهواز است .

در چهارچوب هفته دوم نهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، فردا تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت . این ششمین بار در تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر است که پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی محروم می شود . در حالی که استقلال هم در نخستین هفته لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بود، تهرانی ها هنوز در تب تماشای مسابقات لیگ برتر می سوزند .
جدال خداداد عزیزی با پرسپولیس همیشه جذاب است . چه آن زمان که در اوج جوانی و در تیم گمنام فتح مقابل پرسپولیس پر ستاره درخشید و خودش را به عنوان پدیده فوتبال ایران معرفی کرد و چه حال که در کسوت سرمربی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد . خداداد که ضمانت کرده بود فصل بدون حاشیه ای را در پیش خواهد داشت خیلی زود و در همان هفته ی نخست مقابل تماشاگران اهوازی از کوره در رفت و نشان داد آرامش در ذات خداداد جایی ندارد . از دیگر نکات جالب توجه این مسابقه این است که خداداد از سرسخت ترین مخالفان مربیان کروات در ایران است و این بار باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف مربی کرواتی برود که بی شک معروف ترین مربی این کشور است . کرانچار مربی باهوشی است و سند اثبات این ادعا نخستین بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان است . باید دید در پایان این مسابقه چه نتیجه ای بدست خواهد آمد .

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس :

میثاق معمارزاده – شیث رضایی – سپهر حیدری – مجتبی شیری – جلال اکبری – کریم باقری – تیاگو  – محمد پروین – میثم بائو – حسین بادامکی ( مهدی شیری ) – اشپیتیم آرفی

سرمربی : زلاتکو کرانچار

ترکیب احتمالی استقلال اهواز : 

 نادر غبيشاوي – عبدالله توحيدي مهر – محسن ارزاني – رضا معقولي – حسين ماهيني – مصطفي بيژني – فرانك آتسو – محمد مطوري – حميدرضا رجبي – محمد فعال – اميد شرفي

سرمربی : خداداد عزیزی

اختصاصی // تیم فنی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)