مرجع خبری پرسپولیس : خداداد عزیزی سرمربی استقلال اهواز برای پنجمین بار در دوران مربیگری خود مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. خداداد در 4 بازی قبلی خود 2 برد و 2 باخت مقابل پرسپولیس داشته است که هر دو برد مقابل مربیان خارجی پرسپولیس بوده و هر دو باخت نیز مقابل افشین قطبی بوده است!

 خداداد در فصل 85 با ابومسلم در ازادی موفق به شکست 4-3 پرسپولیس شد و در بازی رفت فصل 86 در مشهد مقابل پرسپولیس 3- صفر شکست خورد. در فصل گذشته نیز در دور رفت لیگ برتر با پیام در مشهد از پرسپولیس شکست خورد و در دور برگشت نیز با استقلال اهواز 2-1 پرسپولیس را شکست داد.

در هفته دوم لیگ برتر تیم پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر ازادی میزبان استقلال اهواز است. دو تیم  از سال 1370 تاکنون 30 بار در مسابقات لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته اند که پرسپولیس 15 بار و استقلال اهواز نیز 9 بار موفق به پیروزی در این دیدار شده اند و 6 بازی دو تیم نیز با نتیجه تساوی همراه بوده است.

 سرخپوشان تهرانی 48 گل و ابی های اهواز نیز 31 گل به ثمر رسانده اند تا یکی از پرگل ترین بازیهای لیگ رقم بخورد. در فصل گذشته لیگ برتر دیدار دو تیم در آزادی با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید و در بازی برگشت نیز استقلال اهواز 2-1 پیروز شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)